Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Putjes in dak.
    Ik heb het bij de IS gehad doordat er al rijdende dikke eikels op vielen. Maar dat hoor je inderdaad wel. Hagel kan een andere oorzaak...
  • S
    snorlax waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp OH Lexus met Leuk Leuk.
    Dan zou ik zeker bij Lexus blijven als ik jou was. LBX is nog vrij nieuw en heeft nog wat kinderziektes. Ik denk dat de problemen met...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In Rijssen vanavond om 18:45 uur , een prachtige zeldzame IS 500! Ik reed een poosje achter hem en af en toe liet ie 'm knallen...
  • K
    Ik heb Vredestein Qutrac pro er onder all season . Rijdt perfect en niet zo heel erg duur vorig jaar bij aanschaf gedaan en nu al ruim...
  • K
    Ik ben uiteindelijk voor de Continental PremiumContact 7 zomerband gegaan. Mijn winterbanden hebben nog ruimschoots profiel (7mm) en...
  • S
    seikoruud reageerde op het onderwerp OH Lexus.
    Hoi Bobusa, een Lexus LBX van 2024, heb de eerste servicebeurt al laten doen om de rede die jij aangeeft. Maar de garage zit naast...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Putjes in dak.
    Het blijkt ook in de UK voor te komen. https://www.lexusownersclub.co.uk/forum/topic/151536-paintwork-problem-on-car-roof/
  • S
    seikoruud reageerde op het onderwerp Putjes in dak.
    Ja klopt het is een zwart bi-tone dak. Maar ik heb zover ik kan zien geen lak probleem, maar kleine deukjes.
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Putjes in dak.
    Is het toevallig een bi-tone dak? Daar komen wel vaker klachten over: https://forum.lexusforum.nl/threads/verflaag-zwart-dak-lbx.180577/
  • S
    seikoruud heeft het onderwerp OH Lexus geplaatst in Lexus Algemeen.
    Hallo, vraag aan jullie Lexus rijders. Wie gaat, en heeft ervaring, er met zijn Lexus naar een Toyota garage? En heeft iemand ervaring...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde seikoruud's bericht in het onderwerp Putjes in dak met Verdrietig Verdrietig.
    Hoi, heb sinds 1,5 jaar een Lexus LBX. Nu zag ik na een half jaar al een klein putje in mijn dak, alleen maar in het dak, maar nu zitten...
  • S
    Eerste beurt 12.000 km of 1 jaar bij een LEXUS LBX november 2024 €406,00 bij LEXUS Arnhem. Volgende beurt zal ruim €700,00 zijn.
  • S
    seikoruud heeft het onderwerp Putjes in dak geplaatst in Lexus Algemeen.
    Hoi, heb sinds 1,5 jaar een Lexus LBX. Nu zag ik na een half jaar al een klein putje in mijn dak, alleen maar in het dak, maar nu zitten...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Dirk_S's bericht in het onderwerp Binnendeur passagier openen met Leuk Leuk.
    Dat valt mee, de deur gaat altijd mechanisch open als je 2x aan de handel trekt (dus ook als de accu leeg is).
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nieuw in Lexus met Haha Haha.
    Geweldig!:love: Ik houd zo van eenvoud. Woon je in Friesland, Groningen of Drenthe? Grapje, daar zijn zo ook zo lekker kort van stof 😂