Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik zou best wel een SUV willen, maar Lexus heeft alleen maar van die kleine modelletjes..... :unsure:
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zwart interieur/ exterieur met Leuk Leuk.
    Ik rij meestal in vrij nieuwe autos en gebruikte ook de cockpit spray van de action. Mij was de hoogglans niet opgevallen. De RX heb ik...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Als ik er aan toe ben, kan je die van mij wel overkopen! 😄😄
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Haha je wordt volwassen. In welke levensfase zit je? Als 18-19 jarige, "automaat is voor mensen die oud zijn en niet kunnen autorijden"...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde SanookH's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ah got it, dat stopt ergens na de midlife-crisis!
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Haha, ben eind 50. Als 30-er had ik 'de rode sportwagen' welke ik bijna 20 jaar heb gehad: Audi quattro (ja de echte). Wel als...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik zal niet zeggen in welke fase ik dan zit; het laat zich raden
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ah got it, dat stopt ergens na de midlife-crisis!
  • SanookH
    SanookH waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ik zit nog in de ontkenningsfase om naar een hoge auto te gaan kijken 🥹
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Haha je wordt volwassen. In welke levensfase zit je? Als 18-19 jarige, "automaat is voor mensen die oud zijn en niet kunnen autorijden"...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Zwart interieur/ exterieur met Leuk Leuk.
    Ik gebruik alleen warm water (ontkalkt) en een microvezel doek. Werkt voor het interieur het beste wat mij betreft. Vooral omdat het...
  • HondaFan
    Mijn ritten nabij mijn huis zijn geheel electrisch, 95+% in ev mode. Woon-werk van appartement naar werk, 80% ongeveer. Dat is heen en...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ik zit nog in de ontkenningsfase om naar een hoge auto te gaan kijken 🥹
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Zeer verse RX450h+ bij Schuytgraaf in Arnhem. Ik en m'n vrouw blijven zo'n ding wel huge vinden :rolleyes: Zolang de leeftijd het...