Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Zwart interieur/ exterieur.
    Dat heeft Fons van Enckevort ook gezegd, gewoon niet onderhouden in de zin van sprays, middeltjes etc. Ik gebruik tot op heden enkel...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Zwart interieur/ exterieur met Leuk Leuk.
    Ik gebruik alleen warm water (ontkalkt) en een microvezel doek. Werkt voor het interieur het beste wat mij betreft. Vooral omdat het...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Zwart interieur/ exterieur met Leuk Leuk.
    Glanzend? Interieurs horen mat te zijn en niet glanzend.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Schokbrekers achter.
    Daarnet antwoorde gekregen van Air-TEC. Citaat: “ Hello Raymond, great to hear that the Lexus is driving like a dream 🙂 Regarding the...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Huge? Dat is relatief. Er zijn kleinere auto's maar de RX is in feite als middenklasser. En eerlijk is eerlijk, ik ervaar het als ruim...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Tja, ik vind de RX best wel een stuk groter als mijn vorige auto, een Audi Q5 uit 2020. Kijkende naar termen als ‘overzicht’, parkeren...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Qua vergelijking zit de NX in hetzelfde segment als de Q5 en de X3 om er een paar te noemen . De RX zit weer in hetzelfde segment als de...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Valt wel mee toch? De RX is langer maar in de hoogte en breedte is er niet zoveel verschil. Ik vond mijn RX niet moeilijk om te parkeren...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Tja, ik vind de RX best wel een stuk groter als mijn vorige auto, een Audi Q5 uit 2020. Kijkende naar termen als ‘overzicht’, parkeren...
    • IMG_0285.jpeg
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Huge? Dat is relatief. Er zijn kleinere auto's maar de RX is in feite als middenklasser. En eerlijk is eerlijk, ik ervaar het als ruim...
  • Johno
    Johno waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik zou best wel een SUV willen, maar Lexus heeft alleen maar van die kleine modelletjes..... :unsure:
  • Johno
    Johno waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    suggestie 😆
  • Johno
    Johno waardeerde 2Meter's bericht in het onderwerp Nieuw hier, en nog op zoek... (RX300?) met Leuk Leuk.
    Die RX400h gaat het niet worden. Zag er best goed uit voor een auto van die leeftijd maar ik heb er niet eens in gereden; Wij hebben 3...
  • Johno
    Johno waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Nieuw hier, en nog op zoek... (RX300?) met Leuk Leuk.
    Huro in Uden, is inderdaad een betrouwbare partner als we de verhalen van mede-forummers moeten geloven (en dat doen we :) ) Die RX400...
  • Johno
    Johno waardeerde 2Meter's bericht in het onderwerp Nieuw hier, en nog op zoek... (RX300?) met Leuk Leuk.
    Dat is behoorlijk goed ja (y) Nou ik ga toch maar voor een 400h kijken dan, en wel deze - komende zaterdag proefrit. Advertentie ziet...