Laatste bijdragen

• Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Zwart interieur/ exterieur.
    Dat geldt misschien voor het interieur maar het uitwendige kunststof heeft wel degelijk onderhoud nodig, anders wordt het na verloop van...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Schokbrekers achter.
    Oke, helder verhaal en conclusie, maar……. Mijn vraag is nu wel; ‘ ben je nu gerustgesteld?’ Of zijn er nog wel twijfels in de onderbuik?
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Schokbrekers achter met Leuk Leuk.
    Daarnet antwoorde gekregen van Air-TEC. Citaat: “ Hello Raymond, great to hear that the Lexus is driving like a dream 🙂 Regarding the...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Wow Wow.
    Valt wel mee toch? De RX is langer maar in de hoogte en breedte is er niet zoveel verschil. Ik vond mijn RX niet moeilijk om te parkeren...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Qua vergelijking zit de NX in hetzelfde segment als de Q5 en de X3 om er een paar te noemen . De RX zit weer in hetzelfde segment als de...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Wat een lompe bak 😂😉 Gelukkig zitten er genoeg sensoren en camera’s op 😃👍 Mijn volgende wordt ook een RX , …… of een Highlander.
  • S
    snorlax waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Schokbrekers achter met Leuk Leuk.
    Daarnet antwoorde gekregen van Air-TEC. Citaat: “ Hello Raymond, great to hear that the Lexus is driving like a dream 🙂 Regarding the...
  • mark75
    vandaag de lichtunit in de klep vervangen aangezien de 2 ledje in de unit het begeven hadden. morgen alleen nog even de mistlampen weer...
    • Schermafbeelding 2026-03-28 215230.png
    • Schermafbeelding 2026-03-28 215315.png
  • Johno
    Johno waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Schokbrekers achter met Leuk Leuk.
  • Johno
    Johno waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Wat een lompe bak 😂😉 Gelukkig zitten er genoeg sensoren en camera’s op 😃👍 Mijn volgende wordt ook een RX , …… of een Highlander.
  • Raymond Schrave
    Die RX400h gaat het niet worden. Zag er best goed uit voor een auto van die leeftijd maar ik heb er niet eens in gereden; Wij hebben 3...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dan ben ik de uitzondering: als dertiger met kind ging de stationwagen de deur uit en kwam er een sedan :LOL: . Als veertiger kwam er...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dan neem je toch een rx? Sloop die bijrijders voorstoel eruit, dan zit je niet meer zo opgevouwen achterin 🥺😎. En je chauffeur kan...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ik zou best wel een SUV willen, maar Lexus heeft alleen maar van die kleine modelletjes..... :unsure:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Haha je wordt volwassen. In welke levensfase zit je? Als 18-19 jarige, "automaat is voor mensen die oud zijn en niet kunnen autorijden"...