Laatste bijdragen

• Richie
    Richie waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    De regering is gewoon incompetent, wat we nodig hebben is een partij die wijsheid en orde brengt in Nederland. Ik zit nu bij de Drentse...
  • Richie
    Richie waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Ik zet het in de auto met de hand om, kan niet anders, in huis gaat het meeste vanzelf, en van mij mag die flauwekul ook afgeschaft...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde EGKR's bericht in het onderwerp Nieuw in Lexus met Leuk Leuk.
    nou, ik bleek wat erg kort te zijn in mijn aanmelding. Mijn laatste auto RAV4 AWD uit 2019 heeft prima dienst gedaan, o.a. bij twee...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    De regering is gewoon incompetent, wat we nodig hebben is een partij die wijsheid en orde brengt in Nederland. Ik zit nu bij de Drentse...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde SanookH's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Wat een onzin, zo kun je overal wel een probleem van maken (en de overheid/regering de schuld geven)! Misschien moet je dit op een ander...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanochtend ingehaald door een andere UX, ze leek ons niet eens opgemerkt te hebben. Vlak daarna een NX op de andere weghelft, geen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde EGKR's bericht in het onderwerp Nieuw in Lexus met Leuk Leuk.
    nou, ik bleek wat erg kort te zijn in mijn aanmelding. Mijn laatste auto RAV4 AWD uit 2019 heeft prima dienst gedaan, o.a. bij twee...
  • E
    EGKR reageerde op het onderwerp Nieuw in Lexus.
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Wat een onzin, zo kun je overal wel een probleem van maken (en de overheid/regering de schuld geven)! Misschien moet je dit op een ander...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Ik wacht meestel gewoon een half jaar, als het niet automatisch gaat šŸ™ˆ. Wel bijzonder dat bij een bijna 20 jaar oude Renault wel...
  • ThinlaneT
    ThinlaneT reageerde op het onderwerp Prijzen nieuwe Lexus ES bekend.
    Hoe ik de nieuwe ES in de verschillende previews heb gezien is dat deze vooral erg hoog is/hoog op z’n pootjes staat. De auto is langer...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Waarom een SUV als je in Duitsland ook een bus kunt kopen?
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Dusss......... :cool:
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Ik zet het in de auto met de hand om, kan niet anders, in huis gaat het meeste vanzelf, en van mij mag die flauwekul ook afgeschaft...
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Waarom een SUV als je in Duitsland ook een bus kunt kopen?
    • IMG_8616.jpeg