Laatste bijdragen

• Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Wisserbladen.
    carpartsdirect, merk en model invoeren, wisserbladen, komen een reeks merken naar voren. Denso wordt af fabriek vaak gemonteerd, Let...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus eigenaar!.
    Ik zie bij mijn auto overigens ook verstopte gaatjes. Ik ga binnenkort eens proberen om de stofzuiger er op te zetten en bij geen succes...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus eigenaar! met Leuk Leuk.
    Welkom, weer een mooie GS erbij 🥰 Qua stoelventilatie: mogelijk is de luchttoevoer wat verstopt of is de ventilator stoffig? Dichte...
  • Johnny Le
    Vind de 7 verschillen 2024 2025 2026 Draai je mobiel of scherm voor het antwoord! 🙃😜
    • Lexus   1.jpg
    • Lexus 2.jpg
    • Lexus 3.jpg
    • Antwoord.png
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Welkom op dit fijne forum met je fraaie GS450h! Je eerste foto is al veelbelovend. Meer pics, ook van de buitenkant, worden altijd erg...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Welkom in het forum met dit prachtige dashboard!. Nu nog kiekjes van de buitenkant en je mag hier helemaal meespelen :D ;)
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Lexus gs450h.
    Welkom en idd de kiekjes van de buitenzijde willen we zien. Het dashboard ziet er echt mooi uit met die houten elementen 😀. Ik wens je...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Van een IS naar een GS met Leuk Leuk.
    De Lexus is recentelijk naar Peterman gebracht en voor vier nieuwe banden omdat de huidige bij de vorige apk 4mm hadden. Bij de apk...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde fitnessbiker's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Hoi ik ben Marcel. En ben sinds 18-04-2026 in het bezit van een mooie Lexus gs450h president uit 2012.🥳 Met slechts 187000 km op de...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde fitnessbiker's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Hoi ik ben Marcel. En ben sinds 18-04-2026 in het bezit van een mooie Lexus gs450h president uit 2012.🥳 Met slechts 187000 km op de...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Onderhoud kosten IS 300H met Leuk Leuk.
    Dat is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je goedkoper uit bent bij een universele garage en ongetwijfeld is dat ook zo. Maar veel...
  • fitnessbiker
    fitnessbiker waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Welkom in het forum met dit prachtige dashboard!. Nu nog kiekjes van de buitenkant en je mag hier helemaal meespelen :D ;)
  • Hamza
    Hamza waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg met Leuk Leuk.
    Je moet een tweede set inderdaad nog in (laten) leren @quattrootje. Daarna kun je ze via 3x kort achter elkaar indrukken via TPMS-reset...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Storing zonwering.
    Had niet eerder als vandaag om te controleren of de achternamen dicht waren en inderdaad je had gelijk , beide achterramen open en weer...
  • fitnessbiker
    fitnessbiker heeft het onderwerp Lexus gs450h geplaatst in Even voorstellen.
    • 1000052030.jpg