Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson waardeerde fitnessbiker's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Geweldig Geweldig.
    Hoi ik ben Marcel. En ben sinds 18-04-2026 in het bezit van een mooie Lexus gs450h president uit 2012.🥳 Met slechts 187000 km op de...
  • Farah
    Farah reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder.
    Waarom is de levertijd zo lang? Op 1 april (geen grap) heb ik een nieuwe LBX gekocht, Elegant met Tech pakket, Sonic Copper buitenkant...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Ik hoop toch wel met een emmer? :geek: Je wilt voldoende water gebruiken om de microvezeldoek goed te kunnen uitspoelen. Daarna...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp vraag over sleutel (kwijt...).
    Of topic…..twee weken geleden een dagje regen en geen opdrachten. Heerlijk een heleboel “even Apeldoorn bellen” commercials bekeken...
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Vanochtend A50 naar het noorden voor het eerst gespot door mij, waarschijnlijk omdat er maar 55 stuks (dacht ik) in 8 jaar verkocht...
  • Stefan O
    Onze IS250 een staaroperatie verpatst. Kijkt ie straks, dankzij nieuwe "contactlenzen", weer met mooie heldere ogen de wereld in. En...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanochtend A50 naar het noorden voor het eerst gespot door mij, waarschijnlijk omdat er maar 55 stuks (dacht ik) in 8 jaar verkocht...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ieniemieniemeeting bij de lokale Mac: mede forummer @Roelio Brabant wilde een set velgen van me overnemen dus dit was mooi halverwege...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Ik vermoed dat er allerlei middeltjes door de jaren heen zijn gebruikt, waardoor je nu een glimmend oppervlak hebt gekregen. Of...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Vandaag ten strijde getrokken met een bakje gedemineraliseerd water met wat groene zeep. En een microvezeldoekje 😉. Ben benieuwd naar...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Haha Haha.
    Gewoon met de schuurmachine met korrel 100 erover, moet je eens zien hoe mat alles wordt! :trollface:
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Vandaag ten strijde getrokken met een bakje gedemineraliseerd water met wat groene zeep. En een microvezeldoekje 😉. Ben benieuwd naar...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Dashboard reflectie.
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • wilcom2005
    Gisteren van m'n LS noodgedwongen de motorkap gewassen, de auto staat hier overdag geparkeerd voor m'n flat omdat ik woon-werk met de...