Laatste bijdragen

• Stefan O
    Stefan O waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Nou het heeft wel verschil gemaakt met het sopje ! Minder reflectie, dus ik ga het nog een keertje doen. Zonnebril werkt altijd...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • Raymond Schrave
    Ik doe dat nu ook hoor Raymond. Maar ik doe geen dingen zoals polijsten , glasscoating e.d. Daar heb ik de materialen niet voor en ook...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten...
    • IMG_0014.JPG
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Transmissievloeistof verversen.
    Of het zinvol is om het filter te vervangen, is niet simpel aan te geven. Waar je in bent geinteresseerd is of het filter nog in staat...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Toch eens gaan doen @quattrootje topmensen zijn een bloemetje waard!! Maarrrr dat gezegd hebbende.....hier thuis heb ik the best of the...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Dashboard reflectie.
    Nou het heeft wel verschil gemaakt met het sopje ! Minder reflectie, dus ik ga het nog een keertje doen. Zonnebril werkt altijd...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Wisserbladen.
    Ik heb deze gekocht ook perfect voor mijn UX. Als je bij mijn andere posts kijkt, zie hoe ze er op gezet moeten worden , het is vrij...
  • L
    liamm reageerde op het onderwerp Transmissievloeistof verversen.
    Ja, ik ben over het algemeen bekend met de procedure en weet dat het belangrijk is om de temperatuur te controleren bij het controleren...
  • L
    liamm waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Bonjour Liamm. Als je hm al 5 jaar rijd zul je er wel tevreden over zien (verbaast me niets :) )
  • L
    liamm heeft het onderwerp Transmissievloeistof verversen geplaatst in Aandrijflijn.
    Hallo allemaal! Ik ben van plan de transmissievloeistof (ATF) van mijn Lexus IS300h uit 2018 (Hybrid) te verversen. Hoeveel liter heb...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Bonjour Liamm. Als je hm al 5 jaar rijd zul je er wel tevreden over zien (verbaast me niets :) )
  • L
    liamm heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
    • lx.png