Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Soms pak ik soms ook wel eens een trottairbandje hoor, maar idd met 19" en 55mm bandhoogte kan er niet heel veel misgaan, tenzij je echt...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • Redguy
    Redguy waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder met Leuk Leuk.
    Nog even inbreken met meer tips, kun je zien dat jouw (nu zwarte) velgen de orginele waren (en hoe ze eruit horen te zien): Heb er...
  • Redguy
    Redguy waardeerde Roelio Brabant's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder met Leuk Leuk.
  • JaccoHWTK
    remleidingen doorgespoeld met de eezibleed , meteen ff de remklauwen en schijven in de zwarte hammerite gezet andere koplamp gemonteerd...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Oma’s reinigingstips 😁😉
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Geweldig Geweldig.
    Nou het heeft wel verschil gemaakt met het sopje ! Minder reflectie, dus ik ga het nog een keertje doen. Zonnebril werkt altijd...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom en leuk dat je meteen een foto plaatst 🙏! Na mijn eerste Lexus was ik verpest voor het leven. Ben je nog van plan om een andere...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Toch eens gaan doen @quattrootje topmensen zijn een bloemetje waard!! Maarrrr dat gezegd hebbende.....hier thuis heb ik the best of the...
  • Richie
    Richie reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Hier zit in ieder geval voldoende stootrubber aan, de slanke F-sport banden en velgen bij mij hebben al de nodige happen eruit :ROFLMAO:
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Nou het heeft wel verschil gemaakt met het sopje ! Minder reflectie, dus ik ga het nog een keertje doen. Zonnebril werkt altijd...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Afgelopen week zat er nog een oude knar vol verwondering naar mijn GS te kijken, terwijl hij me voorbijreed in z’n RX. Verder heb ik...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...