Laatste bijdragen

• R
    Raine reageerde op het onderwerp Ben weer terug.
    Gefeliciteerd met je aankoop. Mogelijk een tip wanneer je de auto wat feller zou willen maken: Ik heb 2 jaar met mijn prachtige 2020...
  • R
    Is dat icm aankoop gebeurd of achteraf? Mag ik vragen wat je dat gekost heeft?
  • Dirk_S
    Bij de (Toyota) dealer waar ik mijn NX heb gekocht. Met certificaat voor 3 jaar.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde zjelko's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal. :) Ik ben er weer, na een uitstapje naar een Honda en toen een RAV 4 ben ik nu bijna de eigenaar van een 2017 Lexus RX...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Ben weer terug.
    Welkom terug! Heeft geen jaar geduurd, toch mooi, die aantrekkingskracht van Lexus.....;) Veel plezier met de RX, geniet ervan!
  • robtp09
    robtp09 waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Goedemorgen, Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar weken in bezit van lexus gs 450h f sport facelift model uit 2017. Hier heb ik...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Ben weer terug.
    Welkom terug🥳! Ik kom ook vanaf een RAV4 naar Lexus, maar mijn auto geschiedenis is nogal wispelturig. Ik heb 2 RAV4 en 2 RX gehad oa...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde zjelko's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal. :) Ik ben er weer, na een uitstapje naar een Honda en toen een RAV 4 ben ik nu bijna de eigenaar van een 2017 Lexus RX...
  • Higgie
    Higgie waardeerde zjelko's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
  • R
    riejo waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp E-call met Leuk Leuk.
    Ecall zou geëvalueerd moeten worden. De lobby erachter claimde vele geredde levens. (Even op Google gezocht) Iets van 2500 levens in de...
  • R
    riejo waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp E-call met Leuk Leuk.
    Ja het is erg jammer dat vele autofabrikanten tot op de dag van vandaag mogen kiezen voor de goedkoopste oplossing: een 2G/3G-only...
  • JaccoHWTK
    JaccoHWTK waardeerde zjelko's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
  • JaccoHWTK
    JaccoHWTK waardeerde Hub1957's bericht in het onderwerp Nieuwe NX 300h AWD rijder. met Leuk Leuk.
    Mooie auto! Veel rijplezier gewenst. Hoor goede verhalen over van Enckevort. Vriend van mij heeft bij hem ook een Lexus gekocht.
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde zjelko's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Goedemorgen, Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar weken in bezit van lexus gs 450h f sport facelift model uit 2017. Hier heb ik...