Laatste bijdragen

• zjelko
    zjelko waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
    O dat laatste is wel handig! En dief heeft geen tijd om uit te zoeken waar het door komt dus gaat een (auto)deurtje verder. Die Pro...
  • zjelko
    zjelko reageerde op het onderwerp Ben weer terug.
    Dank voor je reactie en de goede tip, ik had er nog nooit van gehoord dus ben er blij mee want vond hem voor zijn 300 plus pk echt een...
  • zjelko
    zjelko waardeerde Raine's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd met je aankoop. Mogelijk een tip wanneer je de auto wat feller zou willen maken: Ik heb 2 jaar met mijn prachtige 2020...
  • zjelko
    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, de rest van de merken is het gewoon niet, je weet het pas als je weer een uitstapje naar een ander...
  • zjelko
    Het is een beetje een virus :-)
  • zjelko
    zjelko waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Ben weer terug met Leuk Leuk.
    Welkom terug🥳! Ik kom ook vanaf een RAV4 naar Lexus, maar mijn auto geschiedenis is nogal wispelturig. Ik heb 2 RAV4 en 2 RX gehad oa...
  • Y
    Yves waardeerde kotje's bericht in het onderwerp Nieuwe LBX rijder uit België met Leuk Leuk.
    Welkom!
  • Y
    Yves waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nieuwe LBX rijder uit België met Leuk Leuk.
    Erg fraai om te zien, welkom.
  • Y
    Yves waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Multimediascherm met Leuk Leuk.
    Als het bij aflevering al was dan zou ik de dealer eens vragen wat hij daar aan kan/wil doen. Maar het kan idd zomaar een beschermfolie...
  • Y
    Yves waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Multimediascherm met Leuk Leuk.
    Zit de beschermfolie er misschien nog op? Anders misschien heel, heel voorzichtig polijsten met koplamp polijstpasta?
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Re-Lexus's bericht in het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder met Leuk Leuk.
    Goedendag. Ik stel me graag voor: Ik ben Ivo, kom uit Westervoort (onder Arnhem) en sinds vorige week eigenaar van een Lexus LBX (bj...
  • Hamza
    Hamza reageerde op het onderwerp Nieuwe lexus rijder..
    Welkom, wat prachtig die foto met Japanse thema! Begrijpelijk dat je voor de 450h kiest, die extra pk's en het geluid zouden echt...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp RZ 450 president met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een...
  • Hamza
    Hamza waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Mooie teaser idd, zeker met die bloesems. Wil je de rest van de auto ook showen?
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder met Leuk Leuk.
    Kun je aangeven hoe vaak je de LBX pakt per week en welke afstanden je dan rijdt? Het is hier eerder vermeld, het is voor een groot deel...