Laatste bijdragen

• IS-F kuiken
    IS-F kuiken waardeerde maar-teng's bericht in het onderwerp Nieuwe voorstel ronde met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Maarten, 30j en woonachtig in omgeving Amersfoort. Het is alweer 9j geleden dat ik mijn eerste IS250 kocht, destijds...
  • M
    maar-teng waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nieuwe voorstel ronde met Leuk Leuk.
    Herkenbaar in dat opzicht 😁.
  • M
    maar-teng waardeerde kotje's bericht in het onderwerp Nieuwe voorstel ronde met Leuk Leuk.
    Welkom en wat een prachtige auto. Op de originele velgen vindt ik het erg mooi staan.
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Fraai exemplaar. Tja voor wat betreft de betrouwbaarheid kan elke auto stuk gaan, ook een Lexus. Maar op basis van verschillende...
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp nieuwe schokdemper.
    Goed bezig man en ik ben benieuwd naar jouw ervaring.
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Welkom en heel veel veilige kmtjes gewenst.
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Nieuwe voorstel ronde.
    Welkom en wat een prachtige auto. Op de originele velgen vindt ik het erg mooi staan.
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Nieuwe voorstel ronde.
    Herkenbaar in dat opzicht 😁.
  • Johno
    Johno waardeerde maar-teng's bericht in het onderwerp Nieuwe voorstel ronde met Leuk Leuk.
    Haha Dankjewel! Het was mijn toenmalige vriendin en huidige vrouw en idd met vakanties e.d. was de IS niet even praktisch. Ik kon ook...
  • M
    maar-teng reageerde op het onderwerp Nieuwe voorstel ronde.
    Haha Dankjewel! Het was mijn toenmalige vriendin en huidige vrouw en idd met vakanties e.d. was de IS niet even praktisch. Ik kon ook...
  • M
    maar-teng reageerde op het onderwerp Nieuwe voorstel ronde.
    Dankjewel! Wie weet zie ik 'm eens rijden idd, ik ben nog aan het oriënteren op een garage. (woonde hiervoor in omgeving den haag) Is...
  • T
    Theo de B reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Bedankt voor jullie reacties. Ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de RX. Ondanks dat ik niet bezuinig op onderhoud, heeft iedere...
    • 20260327_121602.jpg
    • 20260120_130926.jpg
    • 20260120_130953.jpg
    • 20260120_131007.jpg
  • T
    Theo de B waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom Theo Daar heb je een mooie opvolger aan. Qua betrouwbaarheid zit je in elk geval goed. Ik weet niet of je persoonlijke...
  • T
    Theo de B waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom Theo en heel veel plezier met je nieuwe wagen! Hopelijk blijft hij goed bevallen. Foto's doen het altijd goed hier :cool:
  • T
    Theo de B waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom Theo Persoonlijk geen ervaringen met caravantrekkers in de vorm van een RX en / of een RangeRover diesel. Maar er zit voldoende...