Laatste bijdragen

• R
    Romke reageerde op het onderwerp Website Lexusforum traag.
    Ik heb het een paar keer opgemerkt. Wat me daarbij opviel was dat het aantal gasten vele malen hoger was dan het aantal leden. Op zich...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    IS 300h bij de molen in mijn geboortedorp Laren.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp LS 600h 2007 nieuwe 12V accu.
    Door de spanningsregelaar wordt tevens de laadstroom beïnvloed. Laadspanning en laadstroom zijn in een laadsysteem een samenspel. Een te...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp collega gespot.
    IS 300h bij de molen in mijn geboortedorp Laren.
    • IMG_4520.jpeg
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Website Lexusforum traag.
    Als je klikt op "Leden online" dan zie je wat of wie er allemaal online is en wat ze doen, leden, bezoekers en uiteraard ook bots.
  • Sam_IS300h
    CBS is erg betrouwbaar. Is zelfs forumsponsor hier. :) Zelf al meermaals besteld, altijd keurig.
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Maar er is gelukkig wel een "happy end": De Lexus komt nu dus beschikbaar voor een échte liefhebber. Jarno
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Mooie bak! Ik rij dezelfde maar dan de fsport uitvoering. Zal vast wennen zijn na die dikke diesel! Maar hopelijk blijft ie het net zo...
  • Cabri-mo
    Cabri-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Inmiddels is de IS350c verkocht. Tevens is de RX400h de deur uitgegaan en nu is de SC430 nog de enige Lexus is mijn huishouden. Mijn...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Dirk_S's bericht in het onderwerp Website Lexusforum traag met Leuk Leuk.
    Ik heb het wel gemerkt. Maar het zijn momenten waarop het soms trager is. Mocht het mij weer opvallen zal ik kijken naar het aantal...
  • Dirk_S
    Dirk_S reageerde op het onderwerp Website Lexusforum traag.
    Ik heb het wel gemerkt. Maar het zijn momenten waarop het soms trager is. Mocht het mij weer opvallen zal ik kijken naar het aantal...
  • TTS
    TTS reageerde op het onderwerp Kachel klep motor gezocht 87106-30500.
    Niet OEM is kans op geen goede werking lijkt mij ? Die Autospares.eu is een Poolse site ? Vind ik een beetje spannend, heb je daar...
  • Xenon
    Xenon reageerde op het onderwerp LS 600h 2007 nieuwe 12V accu.
    Ik had misschien ook beter niet het woord "slopen" moeten gebruiken. Dat was wat te gechargeerd. Maar los daarvan: jij hebt 't over...
  • Cabri-mo
    Cabri-mo waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Totaal geen last van 🤓, sterker nog ik heb aangebeld en de eigenaar gesommeerd zijn wagen op de oprit te stallen. Stond eerst ook nog...
  • TTS
    TTS waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Kachel klep motor gezocht 87106-30500 met Leuk Leuk.
    Cbsracingshop.com