Afschermen kenteken bij foto's.

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik scherm vooral de kentekens af van auto's van anderen op mijn foto's, gewoon uit respect voor hun privacy. Of zij dat zelf niet doen, is hun keuze. Mijn eigen kenteken haal ik soms wel en soms niet weg, ben het wat dat betreft eens met beide kampen.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Het is altijd verstandig om discreet te zijn met andermans kenteken, zelfs een goede gelovige zondigt genoeg.
Er zijn tegenwoordig ook leechers, dat is een nieuwe soort internet parasiet een groep professionele zuigers die special zoeken naar jou activiteiten je hobby's en je uitgaves, op welke extrem foras u rond hangt. Werkgevers die stiekem mee loeren en de verzekeringmaatschappijen die gluren of je niet stiekem op het circuit een rondje met je LS hebt gescheurd. Sommige hobby's zijn kostbaar zoals de IS500 V12en ook onder de audio en home entertainment groep is iedereen zeer discreet.

Het afschermen helpt wel degelijk maar het is geen vrijwaring je ip adres is niet heilig zeker niet in NSB Nederland met het hoogste aantal taps en i net taps.
Het gaat niemand aan wat ik besteed aan die oude LS .... mijn Wolf in schaapskleren. :rulez:
Ik haat pinnen en airmiles ook, privacy bestaat niet meer probeer maar is in Tarifa te komen met alleen cash geld.
Iedereen kan zien wat je koopt, eet en huurt maar vooral waar je op de planeet vertoeft met je creditcard en hoelaat je wie belde.

:mrgreen: