[Altezza] mlcoolj's Altezza

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ga straks voor een apk-check... kijken hoe het onder de auto is en wat er allemaal gedaan moet...
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Marv JONGUHHHHHH gefeliciteerd man, heheh eindelijk de kogel door de kerk , super verslag hoor , bietje weinig foto;s tough heheheh maareh wat een bak heb je daar gescoord met window visors en spoilertje body kit helemaal goed hoor is het nou een RS 200 ja toch en zoals gezegd showen da ding dan maar op de ambulance maar showen , heel veel succes ermeee man greetzzz :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
En ik maar wachten op een mail van je topic...maar ik heb er natuurlijk mog niet in gepost, hahaha.
Gefeliciteerd met je Altezza, heeft de mijne een broertje erbij! Ziet er goed uit zo op de foto.
Ik lees dat jij ook zo'n bijna misverhaal hebt gehad, met vliegtuig en boot, haha.
Maar je zou toch de boot naar Hoek v Holland nemen? Was korter geweest voor jou, toch?

Anyway, succes met de voorbereidingen voor de import. Qua geld valt dat wel mee indien alles in orde is voor de apk. Alleen de koplampe kosten echt geld. Mistlamp kan je eventueel met een losse draad doen zodat het gewoon werkt; dan doe je de conversie later.
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Dik hoor zo een alteza :rulez:

Toch moet ik zeggen dat die jappen wel gek zijn :D een europese lexus heeft geen enkele turbo( Af fabriek) en in japan worden de lexussen omgedoopt naar een toyota en krijgen allemaal 1 of 2 turbos :D :D :D :D :D
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Aristo boy zei:
Dik hoor zo een alteza :rulez:

Toch moet ik zeggen dat die jappen wel gek zijn :D een europese lexus heeft geen enkele turbo( Af fabriek) en in japan worden de lexussen omgedoopt naar een toyota en krijgen allemaal 1 of 2 turbos :D :D :D :D :D



deze blokken hebben alleen geen turbo. Het mooie aan dit "BEAMS" motorblok is dat hij met een 2.0 liter motor ZONDER turbo zo'n 210 pk heeft door middel van dual VVTI.
dit is de zogeheette BLACKTOP versie met 210 pk
je hebt ook nog de REDTOP en die ligt in de toyota mr2 en de celica met 204 pk
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Thanks mannen! @Joop, ja, is een rs200 z-edition ben er heel blij mee! Alleen de velgen zittene op dit mOment dwars en a) ik vind de originele velgen heel mooi dus wil ze voor nu restaureren en houden en b) geen budget voor aftermarket velgen nu..

En dit mag gezegd worden: BIG THANKS to j2jedi voor de info en de help! Zonder dat was het allemaal wat moeilijker gegaan! Owe u lot's maat!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
LOL, graag gedaan. En nu gauw naar de RDW zodat je er de 23e ook bij bent met de Altezza ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
lol! yeah right... o ja... ik zou inderdaad naar hvh, maar dan zouden we heel laat terug zijn (moederdag etc :D ) Dus hebben we toch besloten om via Frankrijk te gaan. Uiteindelijk was ik iets na 13.00 in Groningen...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klasse jongen! Eindelijk heb je hem dan :) Ik had je al op whatsapp gesproken! Maar klasse!
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Mooie Altezza!!! Ziet er heel proper uit. Hij heeft de BEAMS motor? Of niet?

Wat bedoel je met mistlamp conversie?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Haha ja twingo is van de vrouw.. Ook lekker voor in de stad hoor! Mistlamp achter moet nog gedaan maar ik plaats nu iets snel zodat ik door de apk kan...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
@ Yvie: bij de Altezza's zijn de lampen in de kofferbak achterlicht+remlicht. Er is een conversie om de functie van mistachterlicht daaraan toe te voegen. Zie diverse topics hier op het forum.
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Phaebo zei:
Aristo boy zei:
Dik hoor zo een alteza :rulez:

Toch moet ik zeggen dat die jappen wel gek zijn :D een europese lexus heeft geen enkele turbo( Af fabriek) en in japan worden de lexussen omgedoopt naar een toyota en krijgen allemaal 1 of 2 turbos :D :D :D :D :D



deze blokken hebben alleen geen turbo. Het mooie aan dit "BEAMS" motorblok is dat hij met een 2.0 liter motor ZONDER turbo zo'n 210 pk heeft door middel van dual VVTI.
dit is de zogeheette BLACKTOP versie met 210 pk
je hebt ook nog de REDTOP en die ligt in de toyota mr2 en de celica met 204 pk


Owwwwww :roll: surrie ! Dacht dat deze auto's altijd een turbo hadden :p

Misschien ben ik een keer misleid door een verkoop advertentie van een altezza met turbo kit :D

Maar alsnog is ie echt mooi !
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
j2jedi zei:
@ Yvie: bij de Altezza's zijn de lampen in de kofferbak achterlicht+remlicht. Er is een conversie om de functie van mistachterlicht daaraan toe te voegen. Zie diverse topics hier op het forum.

Ah ja, nu begrijp ik het. We doen het omgekeerde. De mijne zijn achterlichten en mistlichten. Ik hoop dat dat legaal is.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Hey Marv duitsland LOC bieden ze headlights aan heheheh gloof dat je er nog een paartje van nodig hebt he greetzzz :rulez: :photo: van de beams man whahahah :rulez: :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Headlights heb ik al geregeld joop! Thx for the headsup!! Fotos van de engine bay komen eraan... Eerst schoonmaken daaro!