Bamboo

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Het blijkt dat mijn bamboo niet doorgekomen is op de order is niet zo erg omdat dit achterafmontage is maar 250 euro voor een stukje bamboo is toch wel lichtelijk overdreven. Zijn er alternatieven? Zou toch graag wel het bamboo acent hebben omdat het zo fraai oogt bij de witte lederen bekleding. :rulez:
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb geen alternatief voor je, maar denk eens aan donderbruin 'houten' inleg. Staat mooier bij beige bekleding. Bamboo vond ik te licht.
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Op het moment van bestellen heb je bamboo besteld waarvan je toen al wist dat dit 250 euro kost. Nu het niet in de order is meegenomen, vind je het achteraf toch te duur en zou je het kunnen laten as-is, maar je wilt toch graag bamboo, maar dan niet voor 250 euro?
Alternatief: materiaal bij de Hubo kopen op maat zagen en er in plakken? :p
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
@postbuz daar wordt een accountant vrolijk van ;)
Is dit met alle assecoires het geval dat deze in Duitsland zoveel voodeliger zijn dan in NL?
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
NanMac zei:
@postbuz daar wordt een accountant vrolijk van ;)
Is dit met alle assecoires het geval dat deze in Duitsland zoveel voodeliger zijn dan in NL?

Ja. Maar de Duitse prijzen zijn exclusief montage, de Nederlandse inclusief montage (& evt. spuitkosten).
Dus het hangt er vanaf of montage van belang is.
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Ik ben momenteel bezig met een bestelling uit Amerika. Moet ik navragen wat deze daar kost? Wij zouden de verzendkosten kunnen delen met elkaar.

Greetz,
Rebecca
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
becca zei:
Ik ben momenteel bezig met een bestelling uit Amerika. Moet ik navragen wat deze daar kost? Wij zouden de verzendkosten kunnen delen met elkaar.

Greetz,
Rebecca

De kosten in Amerika heb ik al eerder genoemd. Dus alleen indien de verzendkosten wegvallen is het goedkoper dan bijvoorbeeld in Duitsland.

Je kunt het ook in de VS bestellen, daar kost het $ 199,-. Met de huidige dollarkoers ? 137,- ongeveer.

Verzenden kost $ 89,- wat de totaalprijs in euro's ? 198,- maakt.

http://lexus.sewellparts.com/accessorie ... /4577.html
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Heb net een hele doos met onderdelen ontvangen via FedEx en geen verdere kosten zijn erbij gekomen.

Greetz,
Rebecca
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
ct200H zei:
En de douane als ze je "pakken". Importrechten,........................ :X

Rebecca,

Denk dat velen hier als particulier redeneren, als je een bedrijf hebt is de situatie natuurlijk anders. Vertel dat dan gelijk.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
becca zei:
Heb net een hele doos met onderdelen ontvangen via FedEx en geen verdere kosten zijn erbij gekomen.

Greetz,
Rebecca

Was er geen waarde aangegeven op het pakket? Als er wel een waarde op stond, kan de rekening ook een paar dagen later komen. Dus laten we even blijven duimen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
In principe hoor je alles in te klaren voor de aangifte van de BTW en invoerrechten. Fedex verstuurt het gewoon en de douane kan niet alles controleren, maar als je steeksproefgewijs gepakt wordt blijft het niet alleen bij de BTW en invoerrechten, daar komt nog een boete overheen.

Dat zijn de regeltjes in NL, ik verzin ze niet het was maar om je er kennis van te laten nemen Becca,


greetz Ron ;)