Bamboo

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Het blijkt dat mijn bamboo niet doorgekomen is op de order is niet zo erg omdat dit achterafmontage is maar 250 euro voor een stukje bamboo is toch wel lichtelijk overdreven. Zijn er alternatieven? Zou toch graag wel het bamboo acent hebben omdat het zo fraai oogt bij de witte lederen bekleding. :rulez:
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Tot 250 euro kan je vrij importeren, dus maak je geen zorgen, wat heb je over laten komen becca? Sorry waren even druk met thuiskomen = vliegen 11 uurtjes ;)
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
NanMac zei:
Tot 250 euro kan je vrij importeren, dus maak je geen zorgen, wat heb je over laten komen becca?

Voor een particulier geldt het volgende (bron: Latravia.com):

Als je een product in Amerika via het internet aanschaft dan zijn er een aantal andere zaken van belang;
1) als je een product koopt bij een Amerikaans bedrijf dan is de belastingvrije limiet ?22,00. Voor alle zendingen met een totale waarde onder deze limiet hoef je geen invoerrechten en BTW te betalen.
2) Pakketjes die een waarde hebben tussen de ?22,00 en 150,00 hoef je geen invoerrechten over te betalen, maar wel BTW.
3) Voor pakketjes met een waarde hoger dan ?150,00 moet je over het volledige bedrag invoerrechten en BTW betalen.

Ik heb niet heel veel besteld uit de VS, maar meestal wel de invoerrechten moeten betalen. Volgens mij is het min of meer verplicht dat op de buitenkant van het pakje staat wat de waarde is van de inhoud en in welke categorie het valt i.v.m. percentage invoerrechten).
Een keer was het pakje (met protection shield voor Iphone) ook open gemaakt.

BTW als reiziger mag je ? 430 belastingvrij aan goederen invoeren (uit o.a. de VS).
 

Albert-CT200h

Nieuw hier
24 mrt 2016
5
0
0
Ik heb de zwarte strip eruit gewipt en beplakt met Gamma plakplastic met houtprint. Gewoon om te proberen en omdat ik 256 euro veel te duur vind voor een plastic stripje. Ziet er na een paar pogingen supermooi uit; meerijdende collega's prezen de afwerking van het dashboard, met hun vinger kloppend op deze houtlijst...

 
Laatst bewerkt:

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ach ja smaken verschillen, gelukkig. En zolang het je eigen auto is maakt het toch niet uit.
20160515_204140.jpg
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Ik zie het.... Wat nu?

Heb ff wat uit te leggen blijkbaar. Wat denk je? Gewoon doen wat je zelf leuk/mooi vind. Er is altijd wel iemand die jouw mening niet deelt. En daar komt dan commentaar op. En dat commentaar kan leuk of kritisch zijn. ( Dus korter gezegd: doe wat je wilt, praten doen ze toch). En ja, wat nu? Doe ermee wat jij leuk vind.