Detech's IS220d

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Na lange tijd nog eens een update hier.
Heb een paar maanden geleden led achterlichten gemonteerd met heldere knipperlichtgedeeltes.
En afgelopen weekend een IS250 uitlaat onder mijn 220d gemonteerd, en ik moet zeggen, ben er heel tevreden mee!
Ik heb zelf de indruk dat de auto iets stiller is geworden, 2 dempers nu ipv 1 hiervoor...
Ook zijn mijn velgen aan een makeover proces bezig. Meer en betere pics als ik de velgen terug heb.

405721048.jpg
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Over die plastidip op je grill (geweldig idee eigenlijk)... Hoe houdt zich dat in de praktijk, blijft het goed zitten, wasbaar, etc?
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Dat blijft gewoon perfect zitten, ook na wassen e.d.
Enige wat ik heb is een klein stukje er af door steenslag en dan valt het wel goed op door het chroom wat er onder zit... Ik denk dat ik het er binnenkort ga afhalen, of misschien nog eens opnieuw doen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Goed plan. Tijdje terug heb ik alles geschuurd en gespoten, maar dit lijkt een veel beter idee qua gemak :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Je kan Plastidip ook repareren met een oplosmiddel om de randjes weg te werken en dan s alle opnieuw een laagje geven. Meerdere lagen wordt geadviseerd om schade die steenslag tegen te gaan.
 

DirkR

Hoort erbij
26 jul 2012
75
0
0
Nette bak man! Zo is een Gen2 toch ook wel mooi.

Plastidip werkt echt super! heb mijn grill ook gedaan, al maanden geleden, en blijft mooi.
Maar ik rij dan ook maar max. 100 km per maand met me lex :roll:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Eindelijk nog iemand die een dubbele pijp onder zijn Lexus diesel zet ;)


Staat goed, iets grotere diameter zou nog iets mooier staan. Echter is dat wellicht mijn smaak.
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
blue-eyes zei:
Eindelijk nog iemand die een dubbele pijp onder zijn Lexus diesel zet ;)


Staat goed, iets grotere diameter zou nog iets mooier staan. Echter is dat wellicht mijn smaak.

Dat was ook de oorspronkelijke bedoeling dat ik er grotere tipjes ging op doen, maar voorlopig vind ik het zo nog goed.
Misschien komen er deze zomer nog andere tipjes maar dan moet ik mijn bumper nog eens aanpassen en het is nu juist goed gelukt vind ik :D
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
ook een leuke setup
welke et waarden heb je achteraan?
ergens in de 40 of niet?
greetz tonnetje
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Vandaag een vrij dagje en de zon scheen goed, dus de velgen moesten er op...
Heb ze volledig laten herlakken in satijnzilver en de randen zijn gepolierd.
Ik heb hem rondom ook nog een 7 tal mm lager gezet maar moet vooraan nog wat zakken...
Ook heb ik de plastidip van de voorgrill gehaald, was het een beetje beu.

Hierbij de eerste foto's van een nog vuile lexus.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
velgen staan hem zeer goed!! en nog vuile lexus zeg je? nou dan glimt die al behoorlijk als die nog vuil is
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
cool!
the perfect setup :worship:
enja heb spijt dat ik geen schroefset heb gekocht :(
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
detech zei:
ET 43 achteraan.
hoop dat ik ermee wegkom
heb et44 onderweg/besteld voor de achtervelgen maar komt 275/30/19 onder ipv de 265 bij jou
hoeveel mm heb jij nog over tussen de spatbordrand en zijkant band?
de bandenboer vertelde me ook nog effe tussen neus en lippen door, dat de michelin supersports hoekige banden zijn
de meeste banden lopen schijnbaar iets schuin weg bij het einde zijwang begin loopvlak :O
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Ik denk niet dat die 275 een probleem zal zijn, ik heb nog een 15 tal mm over. En ik denk dat jouw wagen ook zo laag niet zal liggen dus geen probleem.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Hij ziet er echt goed uit. Volgens mij als hem wast kun je geen foto meer maken, zo hard gliterd hij dan.