Even voorstellen

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Welkom ! Ben zeker benieuwd naar de foto's . Mijn vrouw heeft een UX250H executive ( Blazing Carnillian ) . Leuke auto om in te rijden ! Veel plezier km's gewenst !
 
  • Leuk
Waarderingen: Morene

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Welkom ! Ben zeker benieuwd naar de foto's . Mijn vrouw heeft een UX250H executive ( Blazing Carnillian ) . Leuke auto om in te rijden ! Veel plezier km's gewenst !
Dankjewel!

Mijn profielfoto is de auto die ik nu heb; volgens mij is dit een Business Line, maar geïmporteerd vanuit Duitsland, waardoor hij toch net wat andere specificaties heeft geloof ik.
Hij is van september 2022 en staat nu met 2877 km op de teller voor mijn deur; mijn gevoel vertelt me dat ik een goede deal heb kunnen maken :cool:
 

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Het voelt idd als een nieuwe, zelfs de geur is nog nieuw 😊

Misschien weet jij dit dan ook: in de kofferbak zit niks wat eventuele bagage afdekt; zit dat er standaard in of zijn ze die gewoon vergeten mee te geven?
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Er zit normaal een zwart opvouwbaar scherm in.
Wellicht nog opgevouwen in verpakking onder de afdekking waar de Krik e.d ligt
 
  • Leuk
Waarderingen: Morene

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Er zit normaal een zwart opvouwbaar scherm in.
Wellicht nog opgevouwen in verpakking onder de afdekking waar de Krik e.d ligt
Helaas, geen scherm te vinden; ik ga de dealer maar even bellen of 'ie los te krijgen is, op Google kan ik 'm niet vinden.
 

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Een beetje jammer dit, geen "Tonneau Cover" in de auto :confused: Dealer gebeld, het kost € 430 ex BTW, dat is dan weer een beetje jammer van Lexus.

Weet iemand of deze ook bij andere leveranciers gekocht kunnen worden? Of eentje overnemen van de sloop of iets dergelijks?

Ik heb net even zitten kijken of hier een topic voor is op dit forum, maar de Lexus UX heeft nog geen eigen topic. Maar ideeën zijn welkom!
 
2 okt 2021
204
124
43
Kijk eventueel eens of je hier wat vindt

Of

 
  • Leuk
Waarderingen: Morene

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Kijk eventueel eens of je hier wat vindt

Of

Hoi, dankjewel voor het meedenken! Maar dit zijn matten, geen soort 'hoedenplank'
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.129
4
849
113
Misschien heeft de eerste eigenaar deze in de schuur staan, misschien heb je tussen de papieren ergens een adres of telefoonnummer, kun je vragen of hij / zij de hoedenplank opstuurt?
 
2 okt 2021
204
124
43
430€ voor een hoedenplank (blijkbaar zouden die opvouwbaar zijn ) lijkt me nogal duur. Misschien eens bij een Lexus dealer in Nederland navragen
 

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Misschien heeft de eerste eigenaar deze in de schuur staan, misschien heb je tussen de papieren ergens een adres of telefoonnummer, kun je vragen of hij / zij de hoedenplank opstuurt?
Ik heb hem bij een autobedrijf gekocht, hij heeft hem vanuit Duitsland geïmporteerd.
 

Lexy

Actief
17 mrt 2023
149
76
28
Op schadeautos.nl kun je een zoek verzoek melden. Als ze er dan een tegenkomen reserveren ze het. Dat kan natuurlijk wel even duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Morene