Even voorstellen

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Flink bedrag voor een stukje nylon..
 

Bijlagen

  • IMG_5178.png
    IMG_5178.png
    3,7 MB · Weergaven: 66
  • Leuk
Waarderingen: Morene

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Flink bedrag voor een stukje nylon..
Vertel mij wat… ik schrok me ook een ongeluk, €520 inclusief BTW. Ik dacht eerst ook, die bestel ik even, maar ik doe dat toch maar niet, ik laat ‘m wel uit Japan komen ;-)
 

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18

Bijlagen

  • EORI.jpg
    EORI.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 59

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
76
56
18
EORI is voor zakelijke klanten. Leveren ze wel aan particulieren, vraag ik mij dan af?
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
312
183
43
Ik heb destijds daar m'n BSN ingevoerd. Is toen gewoon aangekomen. Heb een "Person" account en geen "Company". EORI is idd voor zakelijke klanten.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
861
1
482
63
Ik heb destijds daar m'n BSN ingevoerd.
Dit is off topic, ik weet het, maar je BSN delen op die manier wordt sterk afgeraden om identiteitsdiefstal te voorkomen. Wat als je een willekeurig nummer invult wat aan een eventuele vereiste lengte voldoet? Zou een gegenereerd BSN ook werken?
 
Laatst bewerkt:

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
312
183
43
Dit is off topic, ik weet het, maar je BSN delen op die manier wordt sterk afgeraden om identiteitsdiefstal te voorkomen. Wat als je een willekeurig nummer invult wat aan een eventuele vereiste lengte voldoet? Zou een gegenereerd BSN ook werken?
In die tijd was het EORI-nummer vaak ook gelijk aan het BSN van ZZP'ers. Vandaar dat ik het toen wel aandurfde. Maar zeker goed dat je waarschuwt! 😉

Wellicht kan TS een random nummer proberen inderdaad. Nee heb je, ja kun je krijgen. Overigens is het veld niet voorzien van een sterretje van verplicht invullen. Dus of de soep nou écht zo heet gegeten wordt als je niets invult...
 

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Happy camper hier; ik heb de bestelling gewoon gedaan zonder een nummer in te vullen en ik kreeg een klein uurtje geleden de bevestiging van de bestelling met een betaallinkje. Het scherm kost € 70 en de verzending ook :ROFLMAO:, maar dat is nog steeds stukken goedkoper dan de eerder genoemde € 520. Als het goed is, heb ik 'm half augustus binnen.

Iedereen geweldig bedankt voor het meedenken; zeker @Sammie voor het goede idee.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
165
40
28
Ik ben weer terug op het forum, want ik heb na twee jaar vreem gaan, weer een...
Lexus UX Sport executive.
Twee jaar geleden had ik plotseling een andere auto nodig. Door problemen met een onderdaan lukte het niet meer om in de GS te stappen en ook mijn Yaris was ineens te klein. "Uit arren moede" een jong gebruikte Toyota CHR aangeschaft. Fijna auto, beetje weinig vermogen als je uit een GS 450h Sport komt. Zuinig, zeer zuinig, maar wel beetje onoverzichtelijk.
Heb na lang zoeken een mooie 3 jaar jonge UX full options gevonden. In onopvallend wit met een even onopvallend interieur.... Met 36 maanden volledige Lexus garantie en daarna tot 10 jaar geen zorgen over de belangrijkste onderdelen.
De UX rijdt veel leuker dan een CHR, veel meer vermogen en deze heeft net als sommige grote broers of zussen de sport en sport+ stand, inclusief (eventueel) motorgebrul. Het bekende merk audio met veel luidsprekers en eindelijk android auto, wel met een draad ondanks de draadloze oplader...
Ik voeg een paar foto's bij voor de liefhebbers:
 

Bijlagen

  • 20230721_155928-EDIT~2.jpg
    20230721_155928-EDIT~2.jpg
    2 MB · Weergaven: 58
  • 20230726_185311~2.jpg
    20230726_185311~2.jpg
    824,9 KB · Weergaven: 57
  • 20230726_185132.jpg
    20230726_185132.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 57

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Ik ben weer terug op het forum, want ik heb na twee jaar vreem gaan, weer een...
Lexus UX Sport executive.
Twee jaar geleden had ik plotseling een andere auto nodig. Door problemen met een onderdaan lukte het niet meer om in de GS te stappen en ook mijn Yaris was ineens te klein. "Uit arren moede" een jong gebruikte Toyota CHR aangeschaft. Fijna auto, beetje weinig vermogen als je uit een GS 450h Sport komt. Zuinig, zeer zuinig, maar wel beetje onoverzichtelijk.
Heb na lang zoeken een mooie 3 jaar jonge UX full options gevonden. In onopvallend wit met een even onopvallend interieur.... Met 36 maanden volledige Lexus garantie en daarna tot 10 jaar geen zorgen over de belangrijkste onderdelen.
De UX rijdt veel leuker dan een CHR, veel meer vermogen en deze heeft net als sommige grote broers of zussen de sport en sport+ stand, inclusief (eventueel) motorgebrul. Het bekende merk audio met veel luidsprekers en eindelijk android auto, wel met een draad ondanks de draadloze oplader...
Ik voeg een paar foto's bij voor de liefhebbers:
Herkenbaar..... mijn vrouw had 4 maanden een CHR maar ze wilde toch wat anders en dat is ook een UX executive geworden sinds november vorig jaar (Lexus Eindhoven) .Je kan erg lekker mee cruisen met 170 op de teller zonder dat je denkt dat het op zijn tenen loopt. De vrouw is er ook erg gelukkig mee. De UX is bij ons blazing Carnelliian en komt ook naar de meeting,Ziet er leuk uit en daar ga je veel plezier van hebben.

ux anne.jpg
 
Laatst bewerkt:

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18

Zou 'm hier zelf bestellen.
Nou, de cover is binnen hoor! Aanvankelijk waren de kosten € 140 (inclusief verzenden, exclusief inklaringskosten), maar toen hij verstuurd werd, kreeg ik een mailtje dat de verzendkosten te hoog waren geraamd en kreeg ik € 40 terug. Afgelopen donderdag kreeg ik een betaalverzoek van Postnl en afgelopen zaterdag bezorgd. Toch een beetje nerveus of 'ie wel zou passen, maar alsof het ervoor gemaakt is ;)
Hoe blij je kunt zijn met een stukkie polyester? Nou euh... Heel blij!

Nogmaals bedankt voor de goede tip @Sammie! En Amayama is ook een aanrader, gaan heel netjes met je bestelling om :)