Handgreep los aan de bijrijderskant!

WHees

Nieuw hier
1 mrt 2011
14
0
0
Vandaag terug langs de dealer om de handgreep in de deur aan de bijrijderszijde vast te laten zetten. Deze was al 3 keer losgetrokken. De clips waar deze greep mee vast zit, kunnen niet goed zitten. Mijn collega heeft hetzelfde probleem. De monteur heeft hem vastgezet zodat hij niet meer los komt. Dus als je prbleem herkent even langs de dealer voordat je hem helemaal kapot hebt.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Tijdsdruk lijkt mij nu niet echt een reden. Ik had de indruk dat juist de productie een stuk lager lag vanwege de onderdelen die maar beperkt leverbaar waren/zijn. Dit zou juist betekenen dat men meer tijd heeft om in plaats van de gebruikelijke 300 maar 30 per dag produceert (informatie afkomstig uit een eerdere post op dit forum, ik kan dit uiteraard niet verifi?ren) .
:baseball:
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Bas36 zei:
Tijdsdruk lijkt mij nu niet echt een reden. Ik had de indruk dat juist de productie een stuk lager lag vanwege de onderdelen die maar beperkt leverbaar waren/zijn. Dit zou juist betekenen dat men meer tijd heeft om in plaats van de gebruikelijke 300 maar 30 per dag produceert (informatie afkomstig uit een eerdere post op dit forum, ik kan dit uiteraard niet verifi?ren) .
:baseball:

De auto's die nu problemen hebben met de handgreep zijn geproduceerd voordat de aardbeving plaatsvond.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn huidige Alfa. Dacht van dit soort knulligheden af te zijn met een Japanse auto. :(
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik heb proefgereden, enkele weken geleden in Zwolle en mijn zoon hield ook de rechter portiergreep in zijn handen. Dus het zal wel een probleem zijn dat vaker voorkomt. Maar als eerste indruk is het natuurlijk niet goed.

Robbert-Jan
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Over welke portiergreep hebben we het nu eigenlijk? Binnen/buiten /de kom in de deur binnenzijde waar de greep invalt, het is mij even niet duidelijk allemaal, wie kan dit uitleggen?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Dus het kommetje waar de binnendeurgreep invalt? Het zilveren gedeelte (in dit geval een linkerdeur) dus? HPIM1584.JPG
 

WHees

Nieuw hier
1 mrt 2011
14
0
0
nee, aan de andere kant, dus de bijrijderskant.
Deze heeft aan de binnenzijde een echte greep, welke totaal anders is vormgegeven, een soort van trekstang.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Ja er zit wel degelijk een verschil in layouts. Waarom ontgaat me even. Ook vind ik het vreemd dat de bijrijder alle deuren op slot kan doen, want ook aan die kant zit daar een knop voor.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ouders he? Als mams of paps in de bijrijderstoel even twijfelt of de kids van de hendels af kunnen blijven, slot erop ;) maar zelfde reden als waarom alle deuren van het slot af kunnen als de bijrijder keyless de auto instapt.
 

Xander

Nieuw hier
12 mei 2011
19
0
0
Hmz, en ook hier zit hij aan de rechterkant los. Ik zit meestal alleen in de auto, dus had het nog niet door. Toen m'n vriendin dit weekend de deur dichttrok, had ze de handgreep in haar handen :(

Binnenkort ook maar eens bij de dealer langs dus....