Handgreep los aan de bijrijderskant!

WHees

Nieuw hier
1 mrt 2011
14
0
0
Vandaag terug langs de dealer om de handgreep in de deur aan de bijrijderszijde vast te laten zetten. Deze was al 3 keer losgetrokken. De clips waar deze greep mee vast zit, kunnen niet goed zitten. Mijn collega heeft hetzelfde probleem. De monteur heeft hem vastgezet zodat hij niet meer los komt. Dus als je prbleem herkent even langs de dealer voordat je hem helemaal kapot hebt.
 

Pro

Nieuw hier
31 mrt 2011
5
0
0
Ook ik heb dit probleem gehad en de dealer (Louwman Groningen) wist me te melden dat ook de demo auto hier last van had.

Ik vroeg of ze 'm niet vast konden lijmen, maar ze hebben een nieuwe greep er op gezet. Netjes en snel opgelost dus. :rulez:
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
postbuz zei:
Nathanael zei:
Ik denk het: veel auto voor weinig geld principe. :( wie blijft er nu nog overeind staan? :zielig:

Mag ik vragen wat je met deze reactie bedoelt, de strekking ontgaat me eigenlijk.

Vr.gr.,

Peter.

veel auto voor weinig geld principe: Dat lexus net als alle andere merken goedkopere auto's gaat maken.
geen probleem, maar dan wel waar voor je geld.

Wie blijft er nog overeind staan: Nu heeft zo'n beetje elk merk toegegeven aan meer voor minder meer kwantiteit minder kwaliteit. Voorheen kocht je een Lexus, mercedes, bmw, enz. omdat ze gewoon degelijk waren. goed leer ontwerp was degelijk enz.
Nu beginnen alle auto's te lijken op de auto's waarover men altijd aan het praten was.

En ik kan je garanderen dat alles wat je bij de ct krijgt te veel voor het geld is.
Lexus is naar meerdere mensen hun mening als instapmodel kaal vergeleken met een ander merk in de zelfde klasse. Maar alles wat er op zit/zat werkte of werkt wel!

Als ik aan lexus denk denk ik niet direct aan high class maar wel aan high kwaliteit.

Dat bedoelde ik daarmee.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Dus Nathanael,

Je punt is samengevat dus dat de CT geen waar/te weinig voor het geld biedt, kaal is en wat er dan wel inzit, niet werkt c.q. niet van kwaliteit is. En je kan je mening zelfs garanderen! Toch lijkt het me kort door de bocht om dit op te hangen aan een incidenteel niet naar behoren werkende portiergreep.
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Sorry mcoolj

Ik bedoel dus (in het kort) dat de CT te veel heeft voor het geld dat je moet betalen.
de auto is geen mensen werk maar ALLEEN maar robots. Zoals bij alle ander automerken.

Voor de korte tijd zijn er al genoeg mankementen bekend.
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Wat een onzin! Het is een LEXUS, en dat is een luxe merk. Ik merk zeker verschil tussen een Prius 3 en de CT200h, de Lexus rijdt beter. Daar betaal je tenslotte voor.

Ontopic verder ;)
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Nathanael zei:
Sorry mcoolj

Ik bedoel dus (in het kort) dat de CT te veel heeft voor het geld dat je moet betalen.
de auto is geen mensen werk maar ALLEEN maar robots. Zoals bij alle ander automerken.

Voor de korte tijd zijn er al genoeg mankementen bekend.

Niet om het een of ander, maar deze discussie is niet relevant verklaard door de moderator. On Topic dus.
 

leclerq

Nieuw hier
6 mei 2011
13
0
0
Bij mij zit inmiddels ook de handgreep los, heb de dealer erover gesproken en die vertelde dat het probleem bekend is en dat de technici in Japan bezig zijn een oplossing ervoor te vinden. Deze scheen er echter nog niet te zijn.
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
leclerq zei:
Bij mij zit inmiddels ook de handgreep los, heb de dealer erover gesproken en die vertelde dat het probleem bekend is en dat de technici in Japan bezig zijn een oplossing ervoor te vinden. Deze scheen er echter nog niet te zijn.
Vreemd dat ze in Japan kennelijk alleen een oplossing voor de US markt hebben gevonden. Daar worden namelijk al wekenlang volop handgrepen vervangen.