Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Heeft de 3e generatie IS nou nog steeds dan geen lexusforum.nl verbinding met automatische status-updates ingebouwd? :neutral:
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Jongens,

Voor de eerste keer in mijn leven heb ik 2,5 uur gedaan over de aflevering. Ik heb stomverbaasd gestaan van de audiogadgets, intenermogelijkheden in wat allemaal nog meer kan worden ingesteld! Sorry, de foto.s komen uiterlijk zaterdagmiddag. Moet eerst 2 dagen werken (geld verdienen voor mijn volgende Lexus haha) Ik heb ook kort filmpje gemaakt. Kan iemand mij adviseren hoe ik die op de blog kan zetten??

Tot zaterdag en alvast bedankt voor de belangstelling!!!! :hi:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Als je wilt, uploaden naar youtube en dan de link naar mij Hube of Alan sturen... dan komt die wel op de blog... je mag ook een verhaaltje erbij schrijven hoor :p
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
blue-eyes zei:
Nu nog verlagen en de wielen iets naar buiten :D


Gaaf, ik vind hem erg mooi!


Hey Blue-eyes,

verlaging zit er op. Hij heeft een instelbaar onderstel wat bij sport+ nog 1,5 cm naar beneden gaat en stijver wordt met veren. :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het is toch wel een vette bak zo :)

Als je uit bent gespeeld dan moet je eens hier kijken en navragen of er animo voor is :) lol

We wachten op je filmpjes :)

Congratzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.