Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

Twan1970

Nieuw hier
30 jul 2013
10
0
1
Gave auto Johan, veel plezier ermee en veilige kilometer toegewenst. :D :D

Ik moet nog een paar maanden wachten voordat de IS 300H in Nederland arriveert en dat is best wel lang. :(
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Excuus mensen voor het achterblijven van het filmpje. Het zit me technisch niet mee. Blijf mijn best doen!! :(

Overigens ben ik na 1 week nog steeds opgewonden als ik ga rijden. Het rijdt fantastisch!! :p
 

RvD

Hoort erbij
22 mei 2012
45
5
8
Wat een prachtige auto! Je mag jezelf best op z'n tijd verwennen, groot gelijk, succes ermee!
Ps, niks aan veranderen (maar da's mijn mening). Zou zonde zijn.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag contact gehad met een journalist van My Lexus. Ik ben geinterviewd en er zal een artikeltje komen van mij en mijn Lexus! :hi:
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Gefeliciteerd, prachtige auto, veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukkken, en net als de rest ben helemaal niet jaloers. :X
 

Yoshi

Hoort erbij
14 okt 2012
41
0
0
Vandaag maar eens een proefritje in de is300h en daarna de 320i omdat ik als BMW fan toch wil weten wat het verschil is. Echt leuk die hybride vooral in de binnenstad erg stil en comfortabel. Op de snelweg vind ik het allemaal niet bijzonder, maar ja de LS is gewoon niet evenaren en dat is natuurlijk ook niet echt een vergelijking (ook al is ie 18 jaar ouder).
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Klopt het dat ik bovenstaande IS toevallig zag rijden op de A12 vanuit Utrecht? Het regende hard, maar de witte IS zag er prachtig uit. Nu ben ik nog jaloerser.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Echt een mooie bak, iets verlagen en mischien een maatje grotere wielen.
Veel plezier er mee, maar dat zal denk ik echt geen probleem zijn verwacht ik zo
 

bastgx

Nieuw hier
6 sep 2013
20
0
0
Schitterende auto geworden, ben op vakantie al 2 tegengekomen en gister stond er eentje geparkeerd hier in de buurt. Gelijk maar ff omheen gewandeld.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik heb op de IAA in de nieuwe IS300h gezeten.
Heel eerlijk vond ik de Luxury Line uitvoering helemaal niet zo mooi als de 2e generatie Luxury Line.
Er is veel kunststof in het dashboard verwerkt, waardoor het er goedkoop (goedkoper) uitziet.

Dat was de 1e Luxury Line 3IS waar ik in heb gezeten, de 2e was ook een Luxury Line, maar dan met het rood lederen interieur.
Die vond ik dan wel weer wat chiquer.
 

Johnis300h

Nieuw hier
7 sep 2013
15
0
0
Nou das niet zo'n leuk bericht. Heb 2 weken terug de luxury line(incl ML en Navi) in zwart besteld(interieur en exterieur). Er was geen demo model aanwezig in deze uitvoering bij Lexus Sittard. Heb hem eigenlijk besteld omdat ik nu de ct 200 luxury line heb. Deze bevalt mij bere goed. Maar toch even, het dashboard is toch identiek aan de andere uitvoeringen? Vond ik best mooi, ook de gebruikte materialen vind ik top.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.