MuZZeR in Is 200

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Omlaag die handel, 20" velgen, zwarte ramen, achterbak vol met audio, en Supercharger er op kwakken, hoppakee! :p :lol:

isse grap :lol:

@Hube: echt niet, je heb Red-Outs op je achterlichten :!: niet meer origineel, noh!

Maar mijn eigen auto wil ik ook zo veel mogelijk in originele stijl houden, Daarom heb ik ook voor originele Lexus wielen gekozen. Motorisch het zaakje origineel houden is natuurlijk wel het meest betrouwbaar. Alleen als je op een quest naar vermogen ben is dat vaak moeilijk. Nu vind ik mijn V8 wel voldoende vermogen leveren. voorlopig. Want voor Toyota's zijn hele mooie OEM stijl supercharger's verkrijgbaar: www.bulletcars.com
 

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Heb zelf een tweetal Fora lopen, soms heel druk, soms dagen niets.
Bwa, ik zit h??l erg in motormiddens (eencilinder scene) en daar lukt het aardig om wat meetings met rit voor elkaar te krijgen. In den beginne waren we ook met weinig, tegenwoordig loopt het best op. Trouwens kleinschalig is ook leuk :lol:

greetz 8)
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hube zei:
Hey Mush! Mijne is nog origineel hoor :)

I know hube, en voor diegene die het wel willen gaan met die banaan........wat de ??n mooi vindt hoeft de andere nog niet mooi te vinden :lol: :lol:

Ik zit ook op een cardetailers forum, en ook daar lukt het erg goed om een meeting voor elkaar te krijgen, alsook op het caravanforum, hetzij dat het daar wel moeilijk was :wink:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaha ach ja de mijne is weliswaar niet helemaal zoals je hem zo bij de dealer zou kunnen kopen, maar het zijn wel allemaal originele lexus onderdelen die standaard op een duurdere versie lexus zitten :) dus in mijn ogen blijft dat nog wel origineel? :D ok ok.... ?k heb alleen led (dagrijverlichting) maar dat is ook het enige wat dan niet van lexus is) hahaha

Moet binnenkort maar eens snel die andere velgen eronder zetten :) EN JA wel LEXUS OEM velgen :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, ik blijf een Hollander en ik vind de OEM velgen van LExus errrrrrug duur.

@ Jelmer: Bijna origineel dan :p

@ Mushangi: Nou, laten wij dan een datum en lokatie gaan prikken voor een meeting! So what als we maar met 5 man zijn.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha nou niet alleen voor een Hollander, maar ze zijn voor ieder mens wel ERRUG DUUR o_O 1000 euro per velg!!

Meeting en samen op naar een lexus dealer waar we een ISF uitproberen :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaha tja ik bedoel anders missen ze straks een paar potentiele klanten :p haahdenk dat dat het laatste is waar ze opstaan te wachten? :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
absoluut, dat kan zeker heel gezellig zijn. Goed, hoe gaan we het regelen?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Volgende week ga ik denk ik me Lexus weer in Elkaar zetten, dan ben ik ook weer mobiel :D
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Lijkt me een goed plan :lol:
Ik ben veel naar meetings,en mini meetings geweest bij de mercedes forum.
En het is altijd een leuke happening.
Het hoeft niet altijd super groot te zijn...
Dus ik hoor het nog wel....

Groetjes Gusmano ls400 8)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nou Jelmer,

Wanneer de jouwe weer rijdt, lijkt mij een mooie aangelegenheid om eens af te spreken.

Wat is een goede locatie?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het moeilijkste is een datum waarop iedereen kan, daarna is het ook nog een lokatie waar we kunnen parkeren en eventueel een tent wanneer het regent. Dan nog een bbq of wat hapjes en wat fris :) Wij zijn natuurlijk allemaal BOB ;)