Notificatie aanpassing gebruikersrechten

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De komende weken zal ik de gebruikersrechten wijzigingen gaan aanbrengen. Aangezien deze handmatig aan ieder forum en iedere gebruikersgroep zijn toegekend is dit best veel werk. De grote veranderingen voor jullie zijn in ieder geval het feit dat ik de comments uit ga zetten. Wanneer je wilt reageren op een bericht, gebruik dan de quote optie. Reden is dat de twee opties door elkaar soms een rommelige indruk geven, wat juist niet de bedoeling was. Daarnaast is het commentaar systeem ontwikkeld voor moderators om specifiek bij een bericht extra informatie te plaatsen.

Kortom, je zal de komende weken wat verschil gaan zien op het forum, maar ik probeer de overlast tot een minimum te beperken.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Ik vind de comments wel wat hebben, helaas worden ze vaak niet op de juiste manier gebruikt.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
klopt, maar een ander nadeel is ook dat er maar maximaal 3 comments te zien zijn.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat het beter is om die optie uit te schakelen. :giggle:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik vind/vond de comments ook wel wat hebben :sneaky: Het kan juist wat alternate jus toevoegen aan een draadje, zonder dat direct de hoofdlijn vertroebeld wordt. Afgezien van de mogelijk humoristische of ongewenste reacties, lijken veel forumleden dit toch wel te waarderen. Is het niet meer de reden dat dit lastiger te modereren valt?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jawel hoor. Alleen zit er een extra functie in welke een soort tweede niveau onder een bericht aanbrengt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Is er een reden waarom niet iedereen comments kunnen leveren? Was net wel handig voor mij geweest om dit te kunnen doen namelijk...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik kan ook geen comments leveren....anderen weer wel zie ik.. Is dat bewust of een verkeerde configuratie?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Nog iemand van de mods aanwezig? Iemand mij kunnen vertellen waarom ik geen comments kan posten en de rest van de gebruikers wel weer??
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Idem hier, mocht er een dringende reden voor zijn (in mijn gval), dan zou je een PM van admin of derivaat verwachten als er 'regels' worden overtreden. Geen idee of daar (in mijn geval) sprake van is, maar dan zou ik dat toch graag 1 op 1 vernemen. Nu lijkt het commentaar systeem met dubbele maten genomen te worden, ofwel selectief.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
tja... maakt mij niet uit, maar gister wilde ik het gebruiken (vond het toen even handig) maar kon niet, en ik zie anderen dat wel doen... maar als er idd een reden hiervoor is, laat maar anders via PM weten..