De CT heeft voor alle dealers in Nederland toch wel een behoorlijke impact gezorgd mbt het RCT. Men had waarschijnlijk de vraag in nederland onderschat, maar hier zijn ze hard voor aan het werken, dus ik denk dat we hier geduld voor moeten hebben totdat alles gewoon lekker loopt, want het is gewoon een enorme verandering.
Wat het RCT betreft, ik heb hier alleen maar hele goede ervaring mee gehad, maar desondanks maak ik hier ook niet altijd heel veel gebruik van aangezien het van mij niet perse hoeft, want ik heb immers de auto gekocht vanwege de auto en niet voor RCT.
Dat er genoeg garages zijn die ook 'gratis' vervangend vervoer en haal en breng service bieden ben ik er ook wel mee eens, maar je krijgt dan vaak wel een low budget auto en geen vergelijkbare... Kijken we naar premium merken, waar lexus dus onder valt, zien we dat je daarvoor minimaal 75-150 euro moet betalen voor een vervangend vervoer.. wat gratis is? ja een fiets
Kijken we naar de kosten voor onderhoud? deze verschillen niet veel met een vergelijkbare toyota, dus in dat opzichte is dat wel prima, sterker nog... als we een toyota moeten huren + laten schoonmaken en wassen, dan zal een toyota onderhoud uiteindelijk nog duurder zijn..
Onder de normale 'premium' merken is er dus al zeker sprake van een RCT, want als ik verhalen hoor van premium rijders in mijn omgeving, dan is dat alles behalve een RCT......