Vandaag de 30.000 beurt laten uitvoeren bij Lexus Eindhoven. Ik rij m'n CT nu precies 1 jaar. Of ik nog dingen wist te noemen waar men extra aandacht aan zou moeten schenken. Nou nee, eigenlijk niet, ben gewoon zeer tevreden.
Bij het maken van de afspraak kreeg ik de keuze om de auto te laten halen en brengen, of hem zelf af te leveren en op te halen (waarbij ik een leenauto mee zou krijgen). Omdat ik makkelijk via de dealer naar m'n werk kan rijden, koos ik ervoor om de auto te brengen, kon ik meteen nog eventjes een blik werpen in de showroom. Ik kreeg een iets nieuwere CT demo-auto mee. Het was geen LL, maar rijden deed 'ie net zo fijn. En die stoffen bekleding is ook bepaald geen straf, die vind ik nog steeds erg fraai.
Voor het gemak heb ik mijn auto na de beurt op m'n werk af laten leveren. 's Middags ging de telefoon. "Met de Lexus chauffeur, ik sta op de parkeerplaats". Prima, ik naar buiten om de sleutels te wisselen. En daar stond mijn eigen CT weer, van top tot teen blinkend, van binnen en buiten schoon tot in elk hoekje, dus niet even vlug door een wasserette gereden. De vriendelijke chauffeur vertelde nog enthousiast enkele details over de schoonmaakbeurt. Een fijne avond nog meneer!
Een heel prettige ervaring moet ik zeggen, met recht een "Red carpet" gevoel, hulde! :rulez: