Ik ben ook benieuwd.
Naast de IS200 heb ik een S2000 voor de fun.
Zelf vind ik de S2000 geen auto om dagelijks, dus ook in de winter, te rijden. De auto geeft heel veel beleving qua wegligging maar ook qua geluid en daar zit niet iedereen op te wachten voor woon/werkverkeer.
Wat dat betreft is de 350Z de betere keus van de 3 die door Louwe genoemd worden. Een vriend van me heeft
een 350Z en die heeft meer power dan mijn S2000 maar de 350Z heeft zijn gewicht wat tegen in bochten.
De 350Z is wel stil en bij echt toeren maken heeft ie een mooie sound, nadeel is dat ie niet heel zuinig is qua benzineverbruik.
Een ITR zit een beetje tussen de S en de Z in qua beleving.
Een Z4 3.0 heb ik ook overwogen ipv de S maar toen ik eens in een S gereden had was ik verkocht. Ben dus niet meer aan een proefrit in een Z4 toegekomen maar als je niet te hardcore wil gaan en toch een cabrio wilt is het een goede keus.
Uiterlijk is een kwestie van smaak en dat geldt dus voor alle genoemde auto's.
Kies je voor een S2000 dan kan ik zeggen dat er in ieder geval genoeg ruimte onder de kap is voor een turbo of compressor.
Ik heb al een paar keer meegereden in een S met compressor met +/-330 krukaspk's en er rijdt er ook eentje in NL met turbo en die levert 550pk.
Maar ook van de 350Z rijden er flink opgepepte rond.
Afgelopen weekend heb ik meegereden in een IS200 met compressor, dat is toch wel erg leuk.
Ik heb nog overwogen om eens naar die van Louwe te kijken maar het wagenpark van mijn vriendin en mij is al te groot dus heb ik mijn verstand maar gebruikt.