Toyota zomer/winterbanden video

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Jo de winterbanden discussie komt weer los haha. Heeft niks met leren rijden te maken in winterse omstandigheden betekenen winterbanden veilig rijden of de weg afgaan. Ik red me ook wel met zomerbanden in de sneeuw maar je moet op eieren rijden. Afgelopen winter zagen we allen wat er gebeurd met zomerbanden en sneeuw. Een grote puinhoop. Ik rij al 15 jaar op winterbanden en met succes. Twee winters terug een keer op pad geweest met mijn LS 400 op gladde wegen en dan heb je gewoon niks te vertellen zonder winterprofiel. Ik heb ze liggen en rond deze tijd gaan mijn wintersloffen er weer onder, ook een veilig idee voor mij als ik in het buitenland ben en mijn vrouw moet de weg op. Het is gewoon een bewezen feit dat winterbanden hun werk doen. :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:) Het is inderdaad weer tijd voor de discussie :)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ha ha Alor, lache. Nee wij kerels met verstand van auto's gaan dit jaar niet een winterbandendiscussie op gang brengen. Dat gaat zo weer los op Autoweek, de fora voor de korte lontjes. :D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Coordinator zei:
Ha ha Alor, lache. Nee wij kerels met verstand van auto's gaan dit jaar niet een winterbandendiscussie op gang brengen. Dat gaat zo weer los op Autoweek, de fora voor de korte lontjes. :D
Wat nou kort lontje??!!! Ik heb helemaal geen lontje!!

ik heb winterbanden!!!!!!
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Sorry menig kort lontje. Vooral als het om VW's gaat. Succes Alor, winterbanden zijn idd aardig aan de prijs maar een zijkant uit de auto kost meer. :D :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nou dat wordt weer gezellig zo te zien :p ik gaat ook lekker op winterbandjes rijden.

ik heb het er vorig ook nog wel aardig afgebracht met zomerbanden op een paar keer vast staan na dan :) ben benieuwd hoe de lex zich stand houdt met dat koude weer! :)
 

slippernick