tweaks

Xander

Nieuw hier
12 mei 2011
19
0
0
Zijn er hier ook al mensen bezig met het 'tweaken' van hun auto?

1e wat ik concreet zou willen aanpakken is een extra 12-V aansluiting in de middenconsole, zodat ik mijn telefoon op kan laden zonder dat de laadkabel zichtbaar is. Daarnaast wil ik een aansluiting vanuit de accu in de kofferbak maken zodat daar bv een koelbox o.i.d. kan staan.

Ben ook wel erg benieuwd of het op termijn mogelijk wordt om het audio/navigatiesysteem te tweaken. Zou toch theoretisch mogelijk moeten zijn om met de standaard installatie in de businesline videobestanden af te spelen die op een usb-stick staan? Je zou root-toegang tot het systeem moeten krijgen o.i.d. (net zoals je op die manier bij mobiele telefoons ook extra functionaliteiten kunt verkrijgen)
 

Xander

Nieuw hier
12 mei 2011
19
0
0
Jammer :roll: Moeten ze bij een volgende versie dan toch maar overwegen :)

In ieder geval dank dat je het hebt nagevraagd! :rulez: :worship:
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Zijn er naast de LPS settings ( incl. Dealer-only settings) nog andere settings beschikbaar? Ik denk hierbij aan VAG's VAGCom.

Bij mijn Audi kon ik namelijk de felheid van mijn Dagrijd LED's in percentages configureren en de achterlicht LED's laten meebranden in de DRL stand. Zoiets zoek ik ook voor de CT.

Weet iemand of dit mogelijk is?
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Ik weet niet of het binnen 'tweaks' valt maar het antwoord kan heel kort zijn waardoor ik geen nieuw thread wilde openen...

Kan er een double-din RNS op 1 of andere manier gebouwd worden in de ct200h? Ik had namelijk geen zin om voor over de 2K de nav erbij te nemen (plus dat ik over mijn leasebudget heen zou gaan daardoor ...) En in het dashboard zie ik wel daar een radio zitten van ongeveer double-din.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zal ongetwijfeld kunnen... nu nog niet denk ik omdat je dan met de fascia zit. Geen idee of er al bedrijven zijn die dit al maken...