Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
No Title

Rondje s30 gedaan op de spiderpads. Blackhole uitgeprobeerd en afgetopt met surf city barrier reef wax.
 

Bijlagen

  • photo5695.JPG
    photo5695.JPG
    197,6 KB · Weergaven: 38
  • photo5696.JPG
    photo5696.JPG
    162,4 KB · Weergaven: 37

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Vanmiddag de lampjes in mijn dashboard en middenconsole vervangen . Straks als het donker is even kijken of alles het nu wel doet .
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Weer de winterwielen eronder gezet en meteen even de remmen schoongemaakt en de glijpennen weer in vers vet gezet. . .
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Vandaag niets maar deze week RX binnen gebracht voor onderhoud. Kreeg een nieuwe RX mee als vervangwagen. Toch een behoorlijk verschil met die van mij.
Ondanks een bijna identiek vermogen en motor toch een pak sneller. Verder is deze nog stiller, is naar mijn mening iets strakker afgeveerd wat het rijgedrag verbetert en het comfort eigenlijk niet benadeeld.
Verder rijdt de auto alleen... adaptieve cruise control, lane assist,.... etc. Kortom zeer knappe auto en een grote verbetering tov de 3de generatie
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Het interieur van m'n IS wat 'veredelt' met geborsteld aluminium op de middenconsole, stuurspaken en deurpaneeltjes. Had er zo af fabriek in kunnen zitten... :D

Ziet er netjes uit zeg! Aftermarket kit, of zelf aan de slag gegaan?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Vandaag de lex klaargemaakt voor de winter ! wintervelgjes in de wax/sealent. De coating voorzien van een extra vuil afstotende laag. Alle ramen voorzien van Glascoating tegen de regen. De matjes ingespoten met een vuil en water afstotende laag en alles onder de motorruimte schoongemaakt/bijgevuld.

Kortom: Laat de winter maar komen !
 

Redguy

Actief
19 apr 2014
175
30
28
No Title

Nieuwe mistlampen gemonteerd. Nou ja...nieuw...aanmerkelijk beter dan wat vervangen moest worden. Uit 2001 met ervaring, met dank aan Ebay.UK
 

Bijlagen

  • photo5720.jpg
    photo5720.jpg
    314,5 KB · Weergaven: 41

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Niet zelf gedaan maar toch, een nieuwe veerpoot laten plaatsen. Half uurtje werk en klaar is Kees.
weer top voor elkaar.
 

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
beter laat dan nooit hier alsnog hoe ik de mistlampunits van 5w lampen heb voorzien.
aan de bovenkant heb je tussen de achterklep en lampunit net genoeg plek voor een platte fitting, deze had ik toevallig liggen maar was eigenlijk op zoek naar nette steekfittingen.
gat in de units boren draden vanaf een andere lamp trekken en klaar:)
2ly615z.jpg

25pl6d4.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
vandaag een andere dubbeldinradio opgehaald, mijn vorige werkte de achteruitrijcamera niet op. camera zit boven de 0 op de foto hierboven ^
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
beter laat dan nooit hier alsnog hoe ik de mistlampunits van 5w lampen heb voorzien.
aan de bovenkant heb je tussen de achterklep en lampunit net genoeg plek voor een platte fitting, deze had ik toevallig liggen maar was eigenlijk op zoek naar nette steekfittingen.
gat in de units boren draden vanaf een andere lamp trekken en klaar:)
2ly615z.jpg

25pl6d4.jpg

Bij nader inzien, ga ik het ook maar op deze manier doen. Ziet er goed uit!
 

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
Werkt goed. Peertjes hebben geen last van elkaar en het verschil in lichtsterkte ten opzichte van de oem achterlichten is nihil.
Je moet wel echt platte fittingen hebben want veel ruimte is er niet en ook heb je op een andere locatie als mij niet voldoende ruimte.