Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Wie rijdt van de leden de oudste Lexus?

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Wie rijdt van de leden de oudste Lexus?

Bij wat bladeren over het forum zag ik dat het forum al sinds 2008 bestaat. Dat doet bij mij de vraag opkomen wie de oudste Lexus (in jaren of in km) van ons bezit. De gemiddelde leeftijd van de auto's zal denk wat hoger liggen dan bij veel andere merkgebonden fora - enerzijds vanwege de toch wel wat hogere nieuwprijs van de Lexus modellen maar zeker ook vanwege de door ieder van ons zeer op prijs gestelde spreekwoordelijke betrouwbaarheid. Wie rijdt er nog een Lexus uit de vorige eeuw?

Yes, hier eentje. Een IS 200 uit 1999, dus 21 jaar oud. Maar zeker en vast niet de oudste van het forum!

Commentaar

Waar zijn de LS gen1 rijders?

Commentaar

Lekker een eindje aan het sturen ....
        GS450h President 2008

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door RoelVB Bekijk bericht
          Waar zijn de LS gen1 rijders?
          Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Iemand bij mij uit het dorp had er een uit een erfenis verkregen. Die auto heeft helaas na die trieste gebeurtenis in 2002 slechts minimaal onderhoud gehad (alleen als er een of andere storing was waarmee verder rijden toch wel erg bezwaarlijk was) zodat hij zienderogen aftakelde. Niettemin was behalve wat onderhoud aan het remsysteem alleen de CD speler echt versleten (en die was vanwege de prijs van ongeveer 1500 gulden "onvervangbaar"). Wat opviel bij die auto was aan het eind de toestand van de lak: die begon overal af te bladderen, de oorspronkelijke bruinachtige kleur veranderde daardoor in bruin met grote primervlekken. Wat je ook zag was dat de lak wel afbladderde, maar dat de dikte van de schilfers met een schuifmaat kon worden gemeten (ca 0,1 tot 0,2 mm, opvallend dik). Met wat meer aandacht had hij nu nog kunnen rijden. Ik denk dat je in 1990 een behoorlijke portie lef moet hebben gehad om zo'n dikke japanner van een toen nog volkomen onbekend merk aan te schaffen, als je daarvoor je Mercedes S klasse inleverde

Commentaar

En de SC400 rijders ?
            " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
            | H&R | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Toyo Proxes T1R |

Commentaar

Werken ...
            X