Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Van Toyota naar Lexus

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Kijk ook goed naar de snelheidsindicator van eventuele Auris-banden. Mocht je de IS tóch eens op de staart willen trappen op de Autobahn, dan wil je niet dat je bij 200km/u het rubber loopvlak door de lucht ziet vliegen....

#dingendiejenietwiltzienoptopsnelheid
    GS450h President 2008

Commentaar

Had ik al aan gedacht maar ik denk dat ik in zo'n week niet verder kom dan een rondje door Almere, als dat er al van komt. Heb formeel nog steeds ophokplicht en ik vind toch al dat ik behoorlijk frivool bezig ben de laatste dagen...

Vanochtend heb ik de auto gewassen met de hand, keurig 2-emmer systeem, goeie shampoo, mit en watermagnet. Viel me meteen op dat de lak van de IS bijzonder glad is, water parelt er direct heel mooi af, wassen was echt kinderspel. Toen ik voor- en achterdeuren openzette viel me op de b-stijl een sticker op, zilverkleurig, van Protech Monte-Carlo.Ik vermoed dat deze auto nog niet zo heel gek lang geleden een soort van lak conserveringsbehandeling heeft ondergaan. Kan haast niet anders want de lak is echt als nieuw. Ook het glas rondom trouwens, zelfde effect.
      Ik heb een mailtje naar dat bedrijf gestuurd met de vraag of ze wellicht op kenteken kunnen nagaan wat en wanneer er door hun met de auto gedaan is. Ben benieuwd....
      IS300h Business Line Pro Mercury Grey

Commentaar

Btw, iemand een idee waar de twee zwarte "rondjes" voor dienen in het paneeltje van de interieurverlichtingschakelaars?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robtp09 Bekijk bericht
          Btw, iemand een idee waar de twee zwarte "rondjes" voor dienen in het paneeltje van de interieurverlichtingschakelaars?
          Bij de CT200H komt daar licht uit. De ene zit een blauw LEDje in en de andere een rode. Aan de hand van welke stand de auto staat gloeit die rood of blauw. Geeft in de avond een mooi effect op het middenconsole.

Wellicht ook op de IS? Moet je even je hand eronder houden, dan zie je zo of er licht uit komt. :-)

Commentaar

Hoe stand-afhankelijk is dat dan want ik heb vorige week in het donker gekeken naar die zwarte dingetjes maar toen kwam er geen licht uit. In de Prius zat ook zo'n lampje en die scheen inderdaad op het console/pookje, dus ik had al wel zo'n vermoeden....Zijn ze in of uit te schakelen?

Commentaar

Ik heb ze ook in m'n GS en er komt geen licht uit. Als ik zo de handleiding doorblader dan lijken het sensoren te zijn t.b.v. het alarmsysteem.
              GS450h, President Line, 2017

Commentaar

Ah, dat klinkt aannemelijk, en zo staat het inderdaad ook in het boek van de IS.....die schakelaar had ik al ontdekt, sensoren zitten er dus naast

Commentaar

Velgen onder de IS vandaan. Staat nu op de eerder genoemde Auris stalen winterset, paste precies, ziet er niet uit en rijdt - vergeleken met wat eronder hoort - voor geen meter, maar het is maar voor een week of zo dus dat overleven we wel. Gisteren heb ik de velgen weggebracht en ik denk ze een inderdaad een goeie week kwijt te zijn. Kleur wordt gunmetal grey. De sstoeprandschade wordt gerepareerd, er hoefde niks opgelast te worden dus alleen strak maken en van andere kleur voorzien.
                  Hij ging proberen de naafkapjes ook te doen maar beloofde niks. Als het niet lukt wil ik zwarte, ik ga maar vast kijken of ik die ergens op de kop kan tikken.

We zullen zien.....

Commentaar

Heel benieuwd naar het resultaat. Neem aan dat foto 2 de kleur aangeeft.

Commentaar

Yep, foto 2 is zoals het moet worden....

Commentaar

Yep, foto 2 is zoals het moet worden....
                        Ik vind het mooi!
                        Binnenkort maar even een Chapter Almere 1,5M meeting organiseren.
                        GS450h, President Line, 2017

Commentaar

Werken ...
                        X