Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Lexus GS300 2006 te koop

Ineenstorting
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Lexus GS300 2006 te koop

Helaas moet ik afstand doen van mijn fraaie GS
    ik krijg ander werk en moet daarom veel meer km gaan rijden. Ondanks de 7.6l die ik met snelweg ritten weet te halen ga ik toch op zoek naar iets zuinigers.

zie hieronder de link. Als je iemand kent of zelf interesse hebt neem gerust contact op.

Een overzicht:

Vraagprijs: 8950
    km stand 188000 (oplopend)
    bouwjaar: 2006
    staat: zo goed als een Lexus
    recent onderhoud:
    nieuwe schokbrekers (achter)
    nieuwe remmen achter
    twee frisse winterbanden
    spuiten zomervelgen

hij staat op winterbanden nu maar ik heb nog identieke set zomervelgen die dus recent gespoten zijn.
    Ik bied mijn lexus gs300 te koop aan. Recent onderhoud: - schokbrekers achter (184.000 Km) - nieuwe remblokken en remschijven achter (184.000Km) - nieuwe draagarmrubbers achter. (184.000 Km) - twee

Hoi Menno! Ik zag hem al voorbij komen op MP. Mijne staat er ook te koop maar verbazingwekkend weinig reacties..

Commentaar

Dag Menno, wil je je bericht aanvullen conform onze regels: https://forum.lexusforum.nl/forum/le...de-voorwaarden

Heb je ook al een idee wat de opvolger gaat worden?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffelaar Bekijk bericht
        Hoi Menno! Ik zag hem al voorbij komen op MP. Mijne staat er ook te koop maar verbazingwekkend weinig reacties..
        Een roestige olie lekkende bmw verkopen was gek genoeg makkelijker..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door RoelVB Bekijk bericht
          Dag Menno, wil je je bericht aanvullen conform onze regels: https://forum.lexusforum.nl/forum/le...de-voorwaarden

Heb je ook al een idee wat de opvolger gaat worden?
          Heb het aangepast.

waarschijnlijk de opvolger geen Lexus. Want d3 ct200h is me te klein en verder geen zuinig betaalbaar alternatief voor me. Dus overweeg nu een Prius of Mazda6

Commentaar

Zonde van de mooie auto! Ik weet niet hoe betaalbaar of zuinig de nieuwe auto moet zijn, maar een nieuwere GS300h (vanaf 2014?) zal waarschijnlijk rond 1:15 (boordcomputer 1:16) verbruiken.
            Geen idee voor wat voor bedragen deze te vinden zijn (en met welke kilometerstanden...).

Succes met de verkoop!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GroteSmurf Bekijk bericht
              Zonde van de mooie auto! Ik weet niet hoe betaalbaar of zuinig de nieuwe auto moet zijn, maar een nieuwere GS300h (vanaf 2014?) zal waarschijnlijk rond 1:15 (boordcomputer 1:16) verbruiken.
              Geen idee voor wat voor bedragen deze te vinden zijn (en met welke kilometerstanden...).

Succes met de verkoop!
              Dat model GS is werkelijk een prachtige auto. En met die 300h aandrijflijn een zeer acceptabel verbruik. Helaas op dit moment wat te duur voor me (goedkoopste beginnen bij 20.000 oid)

Commentaar

En al wat reacties Menno? Mijne is ondertussen verkocht. Verwacht de nieuwe eigenaar ook nog hier eigenlijk...

Commentaar

Mwoah, het gaat niet hard... misschien nog de prijs wat naar beneden bijstellen. Maar vraag er tov andere verkopers relatief weinig voor...

Commentaar

Ja dat had ik ook. Vroeg er zelfs maar 6900 voor. Dat is gewoon echt een koopje voor die auto. Maarja, moeten ze hem wel vinden

Commentaar

Ja idd. Ik heb geen haast. Als hij voor een goede prijs wegkan dan prima. En anders rijd ik lekker door. Het enige nadeel van deze auto is het verbruik. Maar dat valt op langere ritten zelfs mee. Ik haal 7.6l bij rustige rijstijl met 120 op de cruise.

Commentaar

Werken ...
                      X