- 13 dec 2015
- 414
- 173
- 43
Beste Leden,
Zoals jullie misschien hebben gelezen in het voorstel topic heb ik sinds afgelopen zaterdag de troste eigenaar van een Lexus IS250 Luxury Business automaat
Na een hoop tegenslagen en wat rare foutjes bij de dealer staat hij dan eindelijk in de garage. Aangezien ik deze lexus niet standaard wil houden ben ik maar een project topic gestart.
De upgrades die ik wil uitvoeren:
- Usb kastje inbouwen
- Verlagen ( met behoud van comfort )
- Led achterlichten
- Extra setje velgen met zomerbanden ( ik heb nu alleen een setje all weathers )
- Alle lampjes voorzien van Led
- Kofferbak mat met lexus erin geborduurd
- wellicht een ander uitlaat systeem ( meer voor de looks dan de performance )
Hierbij ook het filmpje i.c.m mijn vorige auto en mijn nieuwe.. https://www.youtube.com/watch?v=Yr8N-Kc0KQs
Tips en tricks zijn altijd welkom en mochten er vragen zijn stel ze gerust
Binnekort wordt de auto volledig schoon gemaakt ( nog niet gepoetst ) zodra dit is gebeurd zal ik wat foto's maken.
Zoals jullie misschien hebben gelezen in het voorstel topic heb ik sinds afgelopen zaterdag de troste eigenaar van een Lexus IS250 Luxury Business automaat
Na een hoop tegenslagen en wat rare foutjes bij de dealer staat hij dan eindelijk in de garage. Aangezien ik deze lexus niet standaard wil houden ben ik maar een project topic gestart.
De upgrades die ik wil uitvoeren:
- Usb kastje inbouwen
- Verlagen ( met behoud van comfort )
- Led achterlichten
- Extra setje velgen met zomerbanden ( ik heb nu alleen een setje all weathers )
- Alle lampjes voorzien van Led
- Kofferbak mat met lexus erin geborduurd
- wellicht een ander uitlaat systeem ( meer voor de looks dan de performance )
Hierbij ook het filmpje i.c.m mijn vorige auto en mijn nieuwe.. https://www.youtube.com/watch?v=Yr8N-Kc0KQs
Tips en tricks zijn altijd welkom en mochten er vragen zijn stel ze gerust
Binnekort wordt de auto volledig schoon gemaakt ( nog niet gepoetst ) zodra dit is gebeurd zal ik wat foto's maken.