Klok settings via navigatiescherm & handleiding

camiel76

Hoort erbij
2 nov 2013
27
0
0
Toch nog een andere lastige vraag :)
Zie fotobijlage, mijn settings zijn Greenwich / Off / Off

Ik krijg het NIET voor elkaar om zelf de clock te wijzigen (het hoeft nu ook niet, tijd staat goed).

Onderin het plaatje, Hours / Minutes + / - etc. Als ik daar op klik gebeurt er niks, ook kan ik Greenwich, de Daylight Saving of Auto Adjust niet wijzigen.
Ik kan de opties selecteren, maar bij aanklikker verandert er niks.

Iemand enig idee ? Heeft dit met een andere setting te maken o.i.d. ?? - CT200h bouwjaar 12-2012
 

Bijlagen

  • photo6849.jpg
    photo6849.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 47

camiel76

Hoort erbij
2 nov 2013
27
0
0
Iemand nog een idee? Ik krijg de klok nu niet op zomertijd.

Kan iemand met hetzelfde jaartal/type (tot/met 2013) dit laten zien?
Ik hoop dat kaartupdate dit verhelpt bij lexus-dealer..
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.081
4
782
113
Het enige wat ik kan verzinnen is in het klokmenu DST aanzetten. Misschien dat een andere CT rijder hier een foto van kan uploaden? Anders even naar de dealer, mss is er wel iets niet in orde...
 

camiel76

Hoort erbij
2 nov 2013
27
0
0
Ik heb een CT uit 2012 en dit zijn mijn instellingen

Bedankt voor de reacties.
Het lukt nog steeds niet. Eerder was het random heel even actief (dat ik de settings kon wijzigen). Nu al helemaal niet meer, dus nog steeds:
https://streamable.com/s7fiz

Enige wat ik nog kan bedenken is naar de dealer om de laatste 2019-2020 kaart CDDB update te doen, zodat de boel gereset wordt!? Waarom ben ik de enige met dit probleem ? ;)

Extra vraag: Staat je auto aan/uit in P of in N of wel Ready/Aan als je deze settings wijzigt ? Kun je het wijzigen tijdens rijden ?
 

camiel76

Hoort erbij
2 nov 2013
27
0
0
Toch nog even verder ingedoken. Het service menu gevonden via tips&tricks op deze site (MENU ingedrukt houden en 4 keer lichten aan/uit).

System Check en ja hoor ..CLOCK --> NCON (Not connected), dat wordt dus sowieso naar de dealer...
Ik heb de checks gereset, de clock ncon melding kwam niet meer terug, maar wellicht duurt dat even.. Het instellen lukt in ieder geval nog steeds niet :).