Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Michelin PS3 mijn ervaring, jullie mening?

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Dan kunnen ze op zijn minst aanbieden het prijsverschil in rekening brengen en daarbij misschien nog wat coulance korting. Als (serieuze) bandfabrikant zou ik wel willen weten waarom die specifieke auto zwabbert, het valt namelijk te reproduceren.
    In 't echt ziet alles er heel anders uit..

Commentaar

supersport is inderdaad een stuk duurder dan ps3.
      Toyota Yaris 1.0

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Zer0ne Bekijk bericht

Is de Supersport niet duurder dan de PS3? Dan kan ik geen gelijk geven dat je bij vervanging/vergoeding een duurdere variant krijgt i.p.v. een gelijkwaardige product.
        Mijn voorstel was dan ook het verschil bijbetalen. Maar helaas.

Commentaar

Nothing beats a Michelin supersport band de ps3 is een totaal andere band niet vergelijkbaar

Commentaar

Ik heb onlangs tevens Michelin Pilot Sport ZP (Runflat) laten monteren onder mijn BMW435I cabrio en ik heb dezelfde ervaring. Op hoge snelheid is de rechtuitstabiliteit veel slechter.
            Ik durf er nauwelijks meer hard mee te rijden en zowel rechtuit (op de snelweg) als op hoge snelheid in bochten geeft de auto nu een vaag stuurgevoel. De auto waggelt/ deint veel meer. ( ik vermoed door het zachtere rubber) Ik moet bij rechtuit rijden nu continu corrigeren.
            Hiervoor zaten er Bridgsestone Potenza RunFlat onder de auto en daarmee reed de auto perfect.
            Beste Alor, is het probleem bij jouw auto opgelost en zo ja, op welke wijze?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sandor Bekijk bericht
              Ik heb onlangs tevens Michelin Pilot Sport ZP (Runflat) laten monteren onder mijn BMW435I cabrio en ik heb dezelfde ervaring. Op hoge snelheid is de rechtuitstabiliteit veel slechter.
              Ik durf er nauwelijks meer hard mee te rijden en zowel rechtuit (op de snelweg) als op hoge snelheid in bochten geeft de auto nu een vaag stuurgevoel. De auto waggelt/ deint veel meer. ( ik vermoed door het zachtere rubber) Ik moet bij rechtuit rijden nu continu corrigeren.
              Hiervoor zaten er Bridgsestone Potenza RunFlat onder de auto en daarmee reed de auto perfect.
              Beste Alor, is het probleem bij jouw auto opgelost en zo ja, op welke wijze?
              Ik had voorheen ook Bridgsestone Potenza gemonteerd op 17inch velgen origineel lexus ook geen problemen. Nu 18 inch Borbet Michelin pss 8j rondom dus geen breeteset misschien ligt het daar wel aan. 245/40/18 225/40/18

Commentaar

Werken ...
              X