Sleutel..... (Had eerst een andere titel, maar die haalde de sensuur niet)

21 jan 2014
250
17
0
Dit gebeurde me vannacht toen ik in Callais de trein uit wilde rijden. Met een tang het stukje sleutel dat nog in het slot zat gedraaid en alsnog kunnen starten. Maar kennen jullie dit probleem? Heeft iemand nog losse lege sleutelhuisjes liggen?

Bijlagen

• photo2088.jpg
    photo2088.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 163
ik heb er net ook maar 1 besteld...de mijne is ook al kapot en moet ik steeds met bisonkit lijmen :-) alleen battery vervangen gaat niet meer nu , en hij is leeg :-)

gr wilcom2005

@ Fastatje, volgens mij wel.

Let wel op, inslijpen kost rond de 15 euro.

Sterkte Wilco!

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
Ik heb ze ook op Ebay besteld, in in laten slijpen voor ?8,- Voor de RX400h zijn het dezelfde sleutels, dit weet ik omdat me ouders die toevallig net een paar weken geleden gekocht hebben :P En we hebben allebei dezelfde sleutels.
Succes ermee! :rulez:

Lekker, die ga ik dus ook bestellen .. ik heb trouwens al een persmap en de folder kunnen scoren.... nu de echte nog.

@fastatje, dat kan je laten slijpen bij sleutelmakers, je moet wel even goed zoeken welke ook autosleutels doen, maar google werkt :D Ik heb het laten doen in Delft, ik weet niet waar je zelf vandaan komt?

vandaag heb ik de onderste optie binnen gekregen uit engeland , gelijk laten slijpen en het ziet er super uit maar hij doet het niet...de startmoter gaat rond maar hij slaat niet aan ..iemand een idee ( een startonderbreker ofzo ? )

Wellicht moet de sleutel opnieuw ingelezen worden, heb je de batterij er langere tijd uit gehad?

Mocht het niet goed komen, dan neem ik hem wel over van je. Ik wacht nog even met bestellen.

de batterij is zo goed als leeg...ik koop een originele , wil het nu goed hebben :-)
fastatje als jij denkt wat met die sleutel te kunnen mag je hem overnemen ...laat maar horen .
gr wilcom2005

Wilco, gewoon even naar een winkel en een setje batterijen halen, kost niet veel en is altijd goed om bij je te hebben. Ik heb ook een extra batterij in de auto liggen.

dat de imitatie sleutel het niet doet ligt niet aan de battery hube....ik had 2 originele in de zak ...en zelfs met de originele sleutel met lege baterij kan ik gewoon starten ...gr wilcom2005

hmm, zou de sleutel toch even moeten/willen zien. Volgens mij zit er niets anders in dan alleen de chip met batterij., Als die eruit is zou ik verwachten dat er verder niets bijzonders in zit.