Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ik en volgens mij iedereen die op een meeting deze heeft gezien kan beamen dat dit een zeer mooie LS is.
Off topic domme vraag: is het niet gebruikelijk om kentekens te verbergen op fora?
In verband met misbruik of zoiets(?)
Ja, snap wat je bedoelt. maar volgens mij heeft mvraamsdonk de foto van LF alhier (sowieso publeikelijk). Henny heeft er destijds kennelijk voor gekozen niet afgeplakt op de foto te gaan (zijn kenteken dan he)![]()
Voor mijn gevoel zou het idd zo moeten zijn, GPS-10, maar zag bij de foto van Mvraamsdonk waarschijnlijk onbedoelt w?l het kenteken.
Dus buiten medeweten van Henny om.
Ikzelf vind dat je bij het foto's van anderen pertinent het kenteken moet verbasteren, vandaar ook mijn vraag...
http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...068#post137068
Daar hoef je niet lang over te discussi?ren... Alle kentekens worden (overal) geregistreerd en vastgelegd, gebruikt om o.a. naderhand kentekens te koppelen aan misdrijven (locatie). Leaserijders worden direct doorgespeeld naar belastingdienst om km stand (vermeend misbruik) te checken. Maak je ook geen illusies dat dit slechts tijdelijk bewaard wordt..Spitsmijden Galecopperbrug stuurde een brief, "of ik mee wilde doen met de actie Spitsmijden Galecopperbrug" inclusief de dagen en tijdstippen dat ik gebruik maakte van deze route "aangeleverd door rijkswaterstaat" Dat is ook wel een discussie waard![]()