Te Koop zie LS rubriek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Te koop, prachtige LS 400, bwjr 01-05-2000, VERKOCHT
2nhnhmr.jpg
 
Laatst bewerkt:

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Degene die deze koopt heeft een pareltje te pakken. Er zijn er weinig in deze staat.

@ Henny wil je het bericht nog iets uitbreiden aub? Met vraagprijs o.a.?
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Vernieuwd, startmotor, accu. beide radiateurs, remschijven en blokken voor en achter, xenon lampen
,distributie incl waterpomp en multie riem bij 150000 vervangen


Extra's, zomerbanden ( niet best ) en winterbanden ( bijna nieuw) , beide op originele LS 400 velgen, witte zijknipperlichten, Lexus- autotelefoon met eigen nummer, verwarmde stoelen v-a , zwart-chrome grill, (originele grill krijg je erbij)

Perfect onderhouden, van binnen en buiten als nieuw, alle rekeningen vanaf aankoop tot heden.

Tweekleurig interieur en buitenkant, leer in perfecte staat enz, enz, enz.

Enkel voor de weekenden en vakantie gebruik, voor de rest garage gestald

Zoals die nu is vraag ik prijs van 6950 euro.

@ zo beter Hube ;)
 
Laatst bewerkt:

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ik en volgens mij iedereen die op een meeting deze heeft gezien kan beamen dat dit een zeer mooie LS is.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
We hebben zelfs nog het bewijs dat we dit een hele mooie LS vinden
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    193,7 KB · Weergaven: 29

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Off topic domme vraag: is het niet gebruikelijk om kentekens te verbergen op fora?

In verband met misbruik of zoiets(?)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wanneer je naar meetings komt, worden er foto's gemaakt. Het is niet te voorkomen. Daarnaast zal het werkelijk misbruik wel meevallen. Zoveel lexussen rijden er nou ook niet rond. Op verzoek kunnen we dit wel doen, maar het is te veel werk om de honderden foto's aan te passen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
@Vroem: de algemene regel is om - als je niet wilt dat je kenteken op de gevoelige plaat komt - deze zelf af te plakken.

Btw, de echte profi's beschikken veelal over lijsten van kentekens en adressen van door hen gewenste auto's...

Succes met de verkoop Henny, als ik me niet vergis een prijswinnaar vorig jaar :thumbsup:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Off topic domme vraag: is het niet gebruikelijk om kentekens te verbergen op fora?

In verband met misbruik of zoiets(?)

Zolang het je eigen kenteken betreft heb je zelf de keus om deze wel op niet te verbergen.

Het wordt natuurlijk een ander verhaal bij bijvoorbeeld "collega op de snelweg "
daar gaat het om het kenteken van een ander en heeft hij of zij die keus niet,
dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat het kenteken niet zichtbaar gemaakt wordt,
bij plaatsing in deze rubriek
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, snap wat je bedoelt. maar volgens mij heeft mvraamsdonk de foto van LF alhier (sowieso publeikelijk). Henny heeft er destijds kennelijk voor gekozen niet afgeplakt op de foto te gaan (zijn kenteken dan he) :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ja, snap wat je bedoelt. maar volgens mij heeft mvraamsdonk de foto van LF alhier (sowieso publeikelijk). Henny heeft er destijds kennelijk voor gekozen niet afgeplakt op de foto te gaan (zijn kenteken dan he) :p

Nu je het zegt, mij figuur had wel afgeplakt gemogen van mij :p
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Was niet zo negatief bedoelt, mvr, ik heb ooit(!) begrepen dat je kenteken misbruikt kon worden.

Aan de andere kant, als ik over 's Heeren wegen zoef zou een kwaadwillige het ook kunnen opschrijven, vandaar ook mijn opmerking in vragende vorm.

@Henny, zo verkoop je 'm nooit!

Hebbie geen lekkere Buuf?

Plak die er dan naast :p
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Zo heb ik het ook niet gelezen VROEM.
Tijdens een meeting heeft een mede lexus gebruiker aangegeven dat hij zijn kenteken niet op de foto wil.
Iedereen is daar respectvol mee omgegaan en heeft zijn kenteken aangepast op de foto.
Over privacy gesproken...
Spitsmijden Galecopperbrug stuurde een brief, "of ik mee wilde doen met de actie Spitsmijden Galecopperbrug" inclusief de dagen en tijdstippen dat ik gebruik maakte van deze route "aangeleverd door rijkswaterstaat"
Dat is ook wel een discussie waard :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Spitsmijden Galecopperbrug stuurde een brief, "of ik mee wilde doen met de actie Spitsmijden Galecopperbrug" inclusief de dagen en tijdstippen dat ik gebruik maakte van deze route "aangeleverd door rijkswaterstaat" Dat is ook wel een discussie waard
smiley.png
Daar hoef je niet lang over te discussi?ren... Alle kentekens worden (overal) geregistreerd en vastgelegd, gebruikt om o.a. naderhand kentekens te koppelen aan misdrijven (locatie). Leaserijders worden direct doorgespeeld naar belastingdienst om km stand (vermeend misbruik) te checken. Maak je ook geen illusies dat dit slechts tijdelijk bewaard wordt..

Dan hebben we het nog niet eens over de veiligheidslekken bij de instanties.... :eek:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zie een leuk merchandising item.... lexusforum kentekenplaat bedekkers!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.