Even voorstellen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Kluuter

Nieuw hier
15 jul 2015
21
1
0
Hallo forumleden en Lex fanaten,

Ik mag mezelf nog geen Lexus rijder noemen maar mijn CT is wel al onderweg naar Nederland.
Dit is een CT200h 25th Edition. Na de eerste proefrit was ik eigenlijk meteen verkocht en heb ik besloten de Lexus te nemen.
Heb geen ervaring met Lexus maar wel goede ervaringen met Japanse auto's, mijn vorige auto was ook een Jap namelijk een Mazda Mx-3.
Gezien de CT nog onderweg is, kan ik helaas geen foto's plaatsen. De lak is in ieder geval zwart en het interieur is Nappa leer bruin.
Om het topic een beetje aan te kleden heb ik wel nog een foto van mijn geliefde Mazda, welke ik overigens ga gebruiken als tweede auto.

11055604_1603309266576963_154067413_n.jpg

Hoop wat ervaringen te delen, tips op te doen en mijn vragen kwijt te kunnen op dit forum.
Het ziet er in ieder geval netjes en georganiseerd uit, complimenten daarvoor!
Mocht je vragen hebben hoor ik het graag!

Groetjes,

Joery

Bijlagen

• photo3945.jpg
    photo3945.jpg
    185,5 KB · Weergaven: 128
Leuk veel plezier hier! Heb zelf ook een mx-3 gehad en actief geweest op het mx-3 forum. Zijn leuke auto's! Vooral met 2,5 KLZE onder de motorkap.

• Leuk
Waarderingen: Kluuter
Hartelijk welkom Joery! Klinkt als een mooie volle uitvoering. En wat een zo niet mooiere tweede auto. Glimt als een malle :)

Welkom zo zie je ze niet veel meer een keurig nette MX 3
en wat nou 2 de auto , de Mazda is uniek 1 ste auto zou ik zeggen :D

ik heb nu eenmaal een zwak voor Japanse coup?s :thumbsup:
mag ik veronderstellen dat de CT een leaseauto betreft ?

Welkom op 't forum en proficiat met de CT in aantocht. Een veelbesproken auto inmiddels. :thumbsup:

hey welkom op het forum!!

Zag ik jou niet toevallig rijden vanmiddag in de buurt van soest in de mx3? Ik stond voor een stoplicht in een zilveren lexus is200.

Veel plezier straks met de CT

Dank u allen voor de leuke reacties! :)

Hartelijk welkom Joery! Klinkt als een mooie volle uitvoering. En wat een zo niet mooiere tweede auto. Glimt als een malle :)

Lacor Yes, glimmen doet die wel. Ben nogal van het Waxen en poetsen! :D
De Lexus zal ook zeker voorzien worden van een mooi laagje wax.

Welkom zo zie je ze niet veel meer een keurig nette MX 3
en wat nou 2 de auto , de Mazda is uniek 1 ste auto zou ik zeggen :D

ik heb nu eenmaal een zwak voor Japanse coup?s :thumbsup:
mag ik veronderstellen dat de CT een leaseauto betreft ?

SC400nl Haha! daar heb je zeker gelijk in, en ik deel je passie maar de kilometers moeten gemaakt worden met de Lexus.
Het is namelijk zoals je al veronderstelt een lease auto.

Welkom op 't forum en proficiat met de CT in aantocht. Een veelbesproken auto inmiddels. :thumbsup:

GPS-10 Thanks, en inderdaad veel besproken. Heb al wat topics voorbij zien komen over de CT als "niet echte" Lexus. Zit misschien wel wat in vergeleken met de echte dikke "bakken", maar wanneer je de CT vergelijkt met concurrenten in zijn eigen segment steekt hij kwa afwerking en kwaliteit toch wel met kop en schouders boven de rest uit.

hey welkom op het forum!!

Zag ik jou niet toevallig rijden vanmiddag in de buurt van soest in de mx3? Ik stond voor een stoplicht in een zilveren lexus is200.

Veel plezier straks met de CT

@Pheabo Bedankt, Ben gisteren toevalig in de buurt van Soest geweest maar dat was met een andere auto. Woon zelf in het zuiden des lands.

Welkom Kluuter zo te zien een echte auto liefhebber als ik de Mazda zo zie glimmen 😀

mvraamsdonkIS300 Dat klopt inderdaad. Helaas ben ik voor veel dingen zelf niet handig genoeg of ontbreekt de kennis. Maar doe er alles aan mijn auto's zo goed mogelijk te behandelen en onderhouden.

Laatst bewerkt: