Lexus IS250 Project topic!

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Dat heb ik dan weer niet. Waar de stekker in moet (de 6+6 stekker) was bij jou ook leeg toch
Die tekst die ik had in het scherm "CD klep open" heb jij ook niet?

"Je hebt FAT16 of FAT32 nodig op die USB stick las ik in de handleiding. Tsja, dan ben je waarschijnlijk beperkt tot een maximale grootte van 2048 MB oftewel 2GB. Dat is zo'n grens voor FAT**. Staat meestal niet vermeld in handleidingen, maar is wel van toepassing".
Toen ik dit las op internet heb ik mijn usb-stick van mijn televisie gepakt waar de handleiding op stond en die gebruikt. Hoe die tv werkt, weet ik nu wel :D.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Heb bij mijn vorige post nog iets toegevoegd. Lees dat ook ff. Zal deze week even een :photo: maken.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Vandaag foto gemaakt van de stekker en de sticker. Hopelijk helpt dit.
2c0cnk.jpg

2pyq5vm.jpg
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Al een tijdje ff niks meer van me laten horen maar toch alweer wat leuke upgrades op komst. Onlangs wel een klep- uitlaat systeem gemonteerd en pff wat is dat toch een heerlijk geluid :D:D

Als je lekker op de snelweg aan het rijden bent zet je je kleppen dicht waardoor je gewoon het normale standaard geluid heb, maar zodra je je klep open zet komt er een onwijs sportief geluid uit. Vele mensen beschrijven het als een combinatie van een Maserati en een Ferrari. De lage tonen lijken spreken op die van een Maserati maar zodra je boven de 4500 toeren komt heeft het een hoog en klein beetje schel geluid zoals bij de Ferrari echt ideaal om zo af en toe te kunnen schakelen tussen sportief rijden en lekker cruisen. Hierbij ook een filmpje gemaakt van before and after.

binnenkort zal ik een filmpje maken tijdens het voorbij rijden. Zodat jullie het geluid kunnen ervaren.

https://www.youtube.com/watch?v=xmYrSe9UqZ0&feature=youtu.be
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Jan klinkt goed niet overdreven 👌🏻

Heb je ook andere dempers of alleen eind stukjes aangepast ?
En waar heb je de electriche klep geplaatst ? Net voor de eind dempers ?

Heb dat namelijk ook gemonteerd bij me Dodge pickup maar die had ik nog voor de eerste demper.

En welke type klep heb je gemonteerd ?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Alles is nog origineel geen aangepaste dempers alleen nieuwe sierstukjes om je grote gaten wat meer te vullen.

De klep is geplaatst i.p.v de middendemper en geeft daarom bij het standaard geluid al een betere brom.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Oo je hebt dus de hele tussendemper er tussen uit Gehaalt.
Waar heb jeje eind stukjes besteld ?
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
En heb je ook foto's gemaakt onder de auto hoe het er nu uit ziet met de klep ? Was wel
Nieuwschierig
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
wat betreft de eindstukjes waren ze 90 euro per stuk... pff i know heel duur maar ik vond ze erg mooi bij de auto staan.

zijn tevens van 304 rvs
 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick050

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Filmpje staat op dit moment te ''renderen'' dus komt of vanavond of anders morgen online Patrick050

Wat betreft de Yatour YT-06 Werkt hij nu eindelijk. Henkyap heeft mij de tip gegeven om een ander kastje te kopen van Ebay. Deze inmiddels binnen gekregen en geinstaleerd en BAM in 1 keer deed hij het.

Vermoedelijk is het andere kastje wat ik bij motrade vandaan heb een imitatie kastje. Hier staat ook geen Yatour op maar voor de rest bijna identiek op de aansluiting van het kastje na dan.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Dit zijn op maat gemaakte sierstukken volledig van 304 RVS het kost wat maar daar is het resultaat ook naar :D