Een minpuntje van de dag:
Afgelopen week heb ik een yatour yt-m06 binnen gekregen en deze vandaag aangesloten maar helaas zonder succes. Het lijkt erop dat hij geen stroom krijgt ? Nu heb ik in filmpjes gezien dat ze bij de cd wisselaar een stekker eruit halen en die samenvoegen met een andere stekker d.m.v een Y kabel. Helaas zat er bij mij in die 6+6 poort geen kabel in. Is het mogelijk dat de dealer deze poort heeft uitgeschakeld ?
Update: hij werkt !!! Had niet goed naar de capaciteit gekeken van de usb. Had nog een oude usb liggen, dus die maar gepakt. Bleek 3.74GB te hebben. Is te groot. Mag maar 2GB hebben. (staat idd ook in de beschrijving, net als mappen maken met CD01 CD02 CD03 enz.) De mappen had ik wel. Andere usb stick geformateerd en het werkt.![]()
En kan het trouwens niet zo goed hebben als het niet werkt bij mij, en zeker weet dat het wel werkt,(via google/youtube), en bij mij niet. Je krijgt eerst usb, dan de cd frontlader/dvd. DVD functie werkt gewoon nog dus. Net naar huis gereden met Volbeat via usb. Werkt geweldig. (voorheen via telefoon en aux; wat een ge***). Wat bij mij lukt, lukt bij jou ook. Succes.