Is300h, Iphone, muziek, ook spotify (evt ook googlemaps)

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Hallo allen,
wellicht is de vraag al vaker gesteld maar kon op internet geen antwoord vinden.
Ik heb pas een Is300h uit 2015 gekocht en probeer mijn muziek van de iphone te laten spelen naar de auto.
Tevens zou ik graag via spotify streamen naar de auto. Heb alles geprobeerd. Bekabeld via USB poort, via Bluetooth enzovoorts.
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn maar hoe???????
-Sowieso denk ik dat het verstandig is de auto een keer de iphone "te laten vergeten" en alles opnieuw in te stellen maar wat is nou de beste manier?
-Extra vraag is google-maps/navi te koppelen maar da's niet heel belangrijk maar zou fijn zijn

Ik ben de rotste niet :) en wie me op weg helpt of de totaal oplossing heeft ontvangt van mij een heerlijke fles wijn. Wordt er gek van momenteel.

Dank alvast mannen!!!!!!
 
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Binnenkort kan ik kijken hoe dat bij de mijne gaat. De originele radio zou volgens mij gewoon muziek moeten kunnen streamen :) Zal het stappenplannetje dan met je delen.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Môge Ferdy, ik heb ook een IS 300h, je moet de iphone op 2 manieren koppelen; als telefoon én als audio apparaat, dat zijn 2 verschillende protocollen voor dat apparaat. Als het goed is heb je de vraag gesteld gekregen toen je ging koppelen...
Weet niet waar je woont, anders wil ik wel even kijken/helpen, maar ik denk dat je er zelf ook wel uit komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Goedemiddag mannen, het bleek gewoon een fout van mijzelf te zijn. Dochter probeerde met haar iphone en werkte direct. Mijn eigen telefoon de bleutooth connectie met de auto verwijderd en opnieuw ingesteld. Zelfs spotify werkt nu ook.

Dank voor de aangeboden hulp (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623