Verlichting dashboard knoppen

Elvis

Nieuw hier
2 jun 2021
7
0
1
Hallo mede lexus rijders:)


Ik heb een vraag. Bij 2 knoppen op het dashboard (zie afbeelding) brand de verlichting niet niet van in het donker.
De knoppen functioneren gewoon enkel de verlichting ervan doet t niet meer.
Weten jullie zo of de knoppen zelf vervangen moeten worden of zitten er lampjes in die te vervangen zijn?


Alvast dank voor jullie reacties!

grtz Arno
knoppen.jpg
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
Ik vraag me af of deze uberhuapt verlicht horen te zijn? In mijn GS zitten dezelfde knoppen op de middenconsole en zijn deze niet verlicht - of het is daar ook een defect ;-)
 

Elvis

Nieuw hier
2 jun 2021
7
0
1
Nou, ik weet dat het knopje van de traction control het wel gedaan heeft en nu niet meer, dus ze moeten het gedaan hebben.
Wellicht dat deze op de GS ook verlicht moeten zijn.
Wel raar toch dat alle knopjes verlichting hebben en deze niet?
 

Elvis

Nieuw hier
2 jun 2021
7
0
1
Maar weten jullie of het lossen lampjes zijn in de knoppen zelf die vervangen kunnen worden of moet je de knoppen zelf vervangen?
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Maar weten jullie of het lossen lampjes zijn in de knoppen zelf die vervangen kunnen worden of moet je de knoppen zelf vervangen?
Kun ze er niet uit trekken?
Dan zie je het zo.
Ongeacht wat je moet vervangen, zul je ze dan tóch moeten demonteren

Maar het lijkt mij meer voor de hand liggen dat er een klein lampje achter zit, dan dat het hele knopje vervangen moet worden.
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
ik zou even kijken naar de stand van de schakelaar, bij sommige modellen als de verlichting op automaat staat, gaan de knopjes niet aan terwijl als je hem handmatig aanzet wel
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en RoelVB

Elvis

Nieuw hier
2 jun 2021
7
0
1
ik zou even kijken naar de stand van de schakelaar, bij sommige modellen als de verlichting op automaat staat, gaan de knopjes niet aan terwijl als je hem handmatig aanzet wel
Heuh? Dat zou heel raar zijn toch?:oops: Maar vind t wel een goeie..Ik zal t vanavond (in t donker) eens controleren