- 22 jul 2023
- 31
- 51
- 18
Hoi, ik ben Monica en heb vanmorgen mijn 3e Lexus opgehaald; de eerste 2 waren CT200h en nu overgestapt naar een UX250h, dat is toch wel heel wat anders, ik ben er blij mee!
Dankjewel!Welkom ! Ben zeker benieuwd naar de foto's . Mijn vrouw heeft een UX250H executive ( Blazing Carnillian ) . Leuke auto om in te rijden ! Veel plezier km's gewenst !
Helaas, geen scherm te vinden; ik ga de dealer maar even bellen of 'ie los te krijgen is, op Google kan ik 'm niet vinden.Er zit normaal een zwart opvouwbaar scherm in.
Wellicht nog opgevouwen in verpakking onder de afdekking waar de Krik e.d ligt
Hoi, dankjewel voor het meedenken! Maar dit zijn matten, geen soort 'hoedenplank'Kijk eventueel eens of je hier wat vindt
Kofferbakmat Lexus UX 200 (ZA10) Petrol Version before Facelift 2020 SUV/5 03.2019-2020 / Lexus UX 250h (ZA10) Hybrid SUV/5 03.2019-heden
Vind eenvoudig en snel de Kofferbakmat voor Lexus RX II (AL10) 4x4 5drs 2009-. Geen verzendkosten en gratis retour!www.kofferbakmatwebwinkel.nl
Of
Lexus UX250h (hybrid) 2019-heden / UX200 (benzine) 2019-2020 - kofferbakmat, Lexus - Kofferbakmatten Kunststof . Guardliner kunststof kofferbakmat met opstaande rand en anti-slip speciaal op maat gemaakt voor uw auto.
Lexus UX250h (hybrid) 2019-heden / UX200 (benzine) 2019-2020 - kofferbakmat, Lexus - Kofferbakmatten Kunststof . Guardliner kunststof kofferbakmat met opstaande rand en anti-slip speciaal op maat gemaakt voor uw auto.www.automatten.nl
Ik heb bij Lexus Rotterdam navraag gedaan, die kwamen met dit bedrag; en is excl. BTW he?430€ voor een hoedenplank (blijkbaar zouden die opvouwbaar zijn ) lijkt me nogal duur. Misschien eens bij een Lexus dealer in Nederland navragen
Ik heb hem bij een autobedrijf gekocht, hij heeft hem vanuit Duitsland geïmporteerd.Misschien heeft de eerste eigenaar deze in de schuur staan, misschien heb je tussen de papieren ergens een adres of telefoonnummer, kun je vragen of hij / zij de hoedenplank opstuurt?
Wat een fantastische tip; dankjewel!Op schadeautos.nl kun je een zoek verzoek melden. Als ze er dan een tegenkomen reserveren ze het. Dat kan natuurlijk wel even duren.
Nou zeg, dit is helemaal fantastisch, dankjewel!!!Toyota 64910-76030 (6491076030) COVER ASSY, TONNEAU
Toyota 64910-76030 (6491076030) COVER ASSY, TONNEAU. New & genuine Japanese car parts. Fast shipping. Low prices. Request a quote from Amayama Trading Co. online.www.amayama.com
Zou 'm hier zelf bestellen.