Hallo,
Lang verhaal kort. Ik bol tegen de 40k per jaar dus ga regelmatig op onderhoud en langs de bandenboer.
Nu voor de zomer heb ik me laten verleiden door Michelin eprimacy er vooraan op te leggen ter vervanging van de Bridgestone.
Sindsdien trok onze vriend naar rechts. Tijdens onderhoud bij dealer laten uitlijnen en probleem bleef, dus wisselen van kant.
En nu trekken we naar links...
Heeft er iemand soortgelijke ervaring met deze banden gehad?
En zou ik ze eventueel naar achter wisselen of beter ineens nieuw rubber bestellen?
Lang verhaal kort. Ik bol tegen de 40k per jaar dus ga regelmatig op onderhoud en langs de bandenboer.
Nu voor de zomer heb ik me laten verleiden door Michelin eprimacy er vooraan op te leggen ter vervanging van de Bridgestone.
Sindsdien trok onze vriend naar rechts. Tijdens onderhoud bij dealer laten uitlijnen en probleem bleef, dus wisselen van kant.
En nu trekken we naar links...
Heeft er iemand soortgelijke ervaring met deze banden gehad?
En zou ik ze eventueel naar achter wisselen of beter ineens nieuw rubber bestellen?
Ik heb ook een noodstop moeten maken in de regen (waarom denken Audi's toch dat ze altijd voorrang hebben?) en de auto kwam zo abrupt tot stilstand dat het voelde aan alsof ik de Audi toch geraakt had. Wat merk je precies in de bochten, onderstuur? En is dat ook maar naar één kant? En hoe vind je de banden tekort schieten in de regen?

Maar dan nog doet dat wat mij betreft niets af aan het feit dat ik vind dat de verkoper het op kan lossen, al dan niet met bijbetaling van de koper omdat er al de nodige km's mee gereden zijn, door wat voor omstandigheden dan ook. Als je alleen al geen zeur bent sta je niet om de haverklap bij zo'n bedrijf hè, bijvoorbeeld....