Ik zie het idd, dank! Ga er mee bezigWinparts heeft ze van TRW op voorraad.
Hoi, ik ben op zoek naar de F-sport variant. Die lijken alleen OEM te krijgen en ontzettend duur. Zie ik iets over het hoofd?Heb je de reguliere schijven nodig of de twee-delige F-sport variant?
Die zijn inderdaad erg duur (maar ook erg goed). Over het algemeen wordt niet aangeraden om af te wijken van OEM met de remmerij, dus dat is bij deze auto's een dure grap.Hoi, ik ben op zoek naar de F-sport variant. Die lijken alleen OEM te krijgen en ontzettend duur. Zie ik iets over het hoofd?
zou je de link willen plaatsen van de schijven die je hebt uitgekozen.Toevallig moet ik zelf ook remmen voor vervangen. Bij lexus dealer vragen ze daar 650 voor. Toch maar brembo's via autodoc besteld.
Interessante link. Er zijn kennelijk veel leveranciers, met zeer uiteenlopende prijzen. Dat wordt dan wel moeilijk kiezen - tussen de verschillende schijven zal toch met al die verschillende prijzen ook wel verschil bestaan in slijtvastheid en mogelijk remvermogen. Daarnaast zal niet iedere remschijf met een passend remblok van verschillende fabrikanten zich op dezelfde wijze gedragen.....
Zullen deze zijn , 2013 GS450h ......
Check even motortype en vermogen
Ik heb op kenteken bij Autodox besteld (450h President Line) maar ze pasten toch niet. Ik heb volgens mij zelfde remmen als jij.Hoi, ik ben op zoek naar de F-sport variant. Die lijken alleen OEM te krijgen en ontzettend duur. Zie ik iets over het hoofd?
Ik denk dat er weinig merken zijn die voor hetzelfde model op bepaalde uitvoeringen (buiten GSF lijn bijvoorbeeld) verschillende maten remmen gebruiken. Goed Lexus zal Lexus niet zijn om daar weer eens eigenwijs in te zijn.Ik heb op kenteken bij Autodox besteld (450h President Line) maar ze pasten toch niet. Ik heb volgens mij zelfde remmen als jij.
Enige optie lijkt OEM re zijn, was bij.mij geloof ik 800 euro voor 2 remschijven vóór. Aftermarket lijkt er niks te zijn. Als dat wel zo is, hoor ik graag
Stomme auto-correct, maar liever remstof dan een rekstok in je wielenRekstok en Remstof zijn ongeveer hetzelfde![]()
Ik ga binnenkort m'n remschijven vervangen, ze zijn niet he-le-maal op. Wil je ze evt overnemen?Ik zag overigens in de werkplaatshandleiding dat ze mogen afslijten tot 27mm dikte. Dat ga ik dus eerst even opmeten nog.
M'n GS gaat binnenkort voor de 240.000 beurt, dus verstandig om eerst te checken zodat er niet onnodig hele dure schijven geadviseerd/gemonteerd gaan worden.
Wordt vervolgd.![]()
Wellicht! Het zijn toch de 356x30mm zwevende schijven?Ik ga binnenkort m'n remschijven vervangen, ze zijn niet he-le-maal op. Wil je ze evt overnemen?