Leuke sleutel hangers van Ali xpress

Yoyoman

Hoort erbij
19 apr 2025
32
79
18
Ik heb voor mijn vrouw en mijzelf bij Ali Express (Chinese webwinkel) hele leuke sleutelhangers gekocht voor een paar centen en echt heel erg mooi.

Bijlagen

• IMG_20250515_162736199_HDR.jpg
    IMG_20250515_162736199_HDR.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 51
Voor mij geen sleutelhanger!
De sleutel zit opgeborgen in een broekzak en hoeft er niet uitgehaald te worden om met de auto te rijden, dus hoe kleiner hoe beter.
Zit met smart te wachten op de digitale sleutel, zodat de fysieke sleutel niet meer mee hoeft.

• Leuk
Waarderingen: Higgie
Er zijn ook versies met je mobiele telefoon, weet in ieder geval dat ik dat niet wil.
Net zoals betalen met een apple-watch, mobiele telefoon, etc.
Gewoon old-school.

Ik moet de sleutel toch eruit halen om de deuren te unlocken, kofferbak te openen, of alles te sluiten.
Op de tast met mijn hand in mijn broekzak… tja, dat staat zo gek :LOL:

Ik moet de sleutel toch eruit halen om de deuren te unlocken, kofferbak te openen, of alles te sluiten.
Op de tast met mijn hand in mijn broekzak… tja, dat staat zo gek :LOL:
Bij de huidige modellen hoef je de sleutel hier niet meer voor te pakken, alleen de aanwezigheid van de sleutel is al voldoende. Dus lekker opgeborgen laten in je broek/tasje/whatever (of digitaal op je telefoon).
Gemak dient de mens, maar ik begrijp dat er ook mensen zijn die dingen, die nieuw of onbekend zijn, eng vinden. Een kennis van me is pas vorig jaar gestopt met overschrijvingskaarten van zijn bank, want digitaal bankieren is eng :D

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Rayminidas en Johnny Le
Wat fijn dat er zoveel opties zijn dat we kunnen kiezen wat we prettig vinden.
Ik noem er een paar:
- sleutel (/baard)
- inklapbare sleutel
- key-card (bankpasje-formaat)
- autosleutel met afstandbediening (met knoppen: van 1 tot . . . ? knoppen)
- druppel
- key-less entry (al dan niet digitaal met/zonder mobiele telefoon, zie beschrijving @sanookh hierboven)
- met je duim/vinger bij de deurkruk (een sensor aanraken)
- met je voet onder de achterbumper langsgaan, om de kofferbak open/dicht te doen
- je chauffeur of elk ander persoon de deur voor je open laten doen
- etc. etc.

maar eng, of nieuw? lang in de spiegel kijken, dat is pas eng :ROFLMAO:
(y)

Ik heb voor mijn vrouw en mijzelf bij Ali Express (Chinese webwinkel) hele leuke sleutelhangers gekocht voor een paar centen en echt heel erg mooi.
Deze zijn inderdaad wel leuk, sjiek en doeltreffend. Had zelf ook een simpele hanger van Ali met rode tinten en logo, maar inmiddels is het kunstleer gescheurd (Nu een Italiaanse carbon-leren hanger van de designertak van een niet nader te noemen Duitse sportautofabrikant🙀).

Dat gezegd hebbende, wel jammer dat Lexus niet zoveel OEM merchandise aanbied hier in de buurt, alleen bij Louwman wat merchandise zoals golfballen. Wilde wat in UK bestellen bij Lexusparts, maar deze verzend niet meer naar NL (Brexit).

Verzend niet meer naar NL ?
Wat een onzin …
Voor mijn BMW motorfiets bestel ik gewoon onderdelen bij NippyNormans in de UK, geen enkel probleem, geen extra kosten of oponthoud.